
JOJ Group odštartovala rok 2017 ako líder slovenského trhu
BRATISLAVA 4. januára – Televízia JOJ uzavrela uplynulý rok úspešným decembrom, kedy medziročne vzrástol jej výkon v celodennom meradle i v prime time a jej spravodajské relácie mali viac divákov ako konkurencia. V prvé tri dni nového roku dosiahla JOJ Group nadpriemerné výkony ako trhová jednotka na Slovensku.
V posledný mesiac roku 2016 zaznamenala televízia JOJ medziročný nárast decembrového výkonu – v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny divákov si celodenne polepšila v priemere o 0,4 % na 15,6 % share a v prime time zvýšila svoj trhový podiel o 1,8 % na decembrový priemer na úrovni 20,3 %. Noviny TV JOJ dosiahli lepší rating ako konkurencia a boli tak najsledovanejšou spravodajskou reláciou na Slovensku pre univerzálne publikum – priemerne za december dosiahli 12,6 % rating a 28,6 % share. Najviac divákov mali Noviny TV JOJ v nedeľu 18. decembra, a to až so 14,7 % sledovanosťou a 31,8 % podielom na trhu v CS 12+. Hlavná spravodajská relácia JOJky bola lídrom trhu v čase svojho vysielania 17-krát za celý december.
V športovom spravodajstve JOJka takisto predbehla ostatné televízie – Šport zaznamenal v rámci univerzálneho publika decembrový priemer na úrovni 9,6 % ratingu a najlepšiu sledovanosť dosiahol v piatok 2. decembra s 10,0 % ratingom. Šport bol počas decembra 2016 lídrom trhu v čase svojho vysielania 18-krát (CS 12+). Najlepšie počasie dosiahlo svoje decembrové maximum 18.12. s 15,2 % sledovanosťou a 32,3 % share pre divákov starších ako 12 rokov. Lídrom trhu v čase svojho vysielania bolo väčšinu mesiaca, konkrétne 25-krát (CS 12+).
JOJ Group odštartovala rok 2017 ako jednoznačný líder slovenského trhu v celodennom meradle, aj v prime time, pričom v nedeľu 1. januára dosiahla v hlavnom vysielacom čase sledovanosť až 17,2 % a podiel 31,2 % v CS 12+ a v rámci komerčného publika zaznamenala 15,1 % rating a 31,9 % share.
Samotná TV JOJ bola v nedeľu už tradične prvou voľbou slovenských divákov v prime time, s vynikajúcou 15,0 % sledovanosťou a 27,3 % podielom v CS 12+.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa a zároveň Nového roka sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho publika stali Noviny TV JOJ s excelentnou, až 17,4 % sledovanosťou a 31,2 % podielom na trhu. V CS 12-54 dosiahli 13,9 % rating a 29,4 % share. Hlavnú spravodajskú reláciu si na JOJke v prvý deň roka 2017 pozrelo celkovo až 818-tisíc divákov a priemerný reach Novín TV JOJ predstavoval až 1 141 000 divákov starších ako 12 rokov.
TOP programom posledného minuloročného týždňa sa pre komerčnú cieľovú skupinu slovenských divákov stal rodinný film Hačikó: príbeh psa, ktorý zaznamenal vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu. Celkovo si večerný film na JOJke v nedeľu nenechalo ujsť až 742-tisíc divákov, ktorí predstavovali až 15,8 % rating a 29,5 % share (CS 12+). Ženská časť univerzálneho publika dosiahla takisto vysoko nadpriemernú, až 18,0 % sledovanosť a diváčky vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 19,5 % sledovanosť. Celkovo dosiahol nedeľný film televízie JOJ reach až 1 103 000 divákov starších ako 12 rokov.
V prvé tri dni nového roka boli všetky spravodajské relácie TV JOJ lídrami trhu v čase svojho vysielania. Noviny TV JOJ dosiahli včera ako prvá voľba slovenských divákov opäť skvelý, až 16,2 % rating a 33,3 % share v CS 12+. Mimoriadne sa darí aj relácii KRIMI, ktorá napríklad 1. januára dosiahla nadpriemernú 13,9 % sledovanosť a 25,7 % podiel (CS 12+) a 2. aj 3. januára bola tretím najsledovanejším programom na trhu pre univerzálne publikum (s 12,0 %, resp. 12,1 % ratingom).
Najlepšie počasie dosiahlo v utorok až 13,6 % sledovanosť a 26,9 % share v CS 12+ a obsadilo tak druhú priečku v rebríčku TOP programov dňa. Šport zaznamenal včera 12,0 % rating v rámci univerzálneho publika.
V druhý januárový deň odštartovala na JOJke svoju novú sezónu aj podvečerná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorej úspešná premiéra dosiahla 7,4 % sledovanosť a 18,3 % podiel na trhu a včera svoj výkon ešte zlepšila na 7,5 % rating a 19,2 % share v CS12+.
V utorok večer odvysielala TV JOJ ako koproducent s Českou televíziou tiež premiéru nového seriálu Svet pod hlavou, ktorého prvú epizódu si na Slovensku pozrelo 342-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo 7,3 % sledovanosť. Ženy vo veku 45 až 54 rokov dosiahli výborný 9,8 % rating a muži v CS 35-44 sledovanosť 9,6 %. Nasledujúce epizódy nového seriálu Svet pod hlavou nájdu slovenskí diváci v programe stanice PLUS každý utorok o 20:35 hod.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr