Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. januára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group odštartovala rok 2017 ako líder slovenského trhu

BRATISLAVA 4. januára – Televízia JOJ uzavrela uplynulý rok úspešným decembrom, kedy medziročne vzrástol jej výkon v celodennom meradle i v prime time a jej spravodajské relácie mali viac divákov ako konkurencia. V prvé tri dni nového roku dosiahla JOJ Group nadpriemerné výkony ako trhová jednotka na Slovensku.
V posledný mesiac roku 2016 zaznamenala televízia JOJ medziročný nárast decembrového výkonu – v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny divákov si celodenne polepšila v priemere o 0,4 % na 15,6 % share a v prime time zvýšila svoj trhový podiel o 1,8 % na decembrový priemer na úrovni 20,3 %. Noviny TV JOJ dosiahli lepší rating ako konkurencia a boli tak najsledovanejšou spravodajskou reláciou na Slovensku pre univerzálne publikum – priemerne za december dosiahli 12,6 % rating a 28,6 % share. Najviac divákov mali Noviny TV JOJ v nedeľu 18. decembra, a to až so 14,7 % sledovanosťou a 31,8 % podielom na trhu v CS 12+. Hlavná spravodajská relácia JOJky bola lídrom trhu v čase svojho vysielania 17-krát za celý december.
V športovom spravodajstve JOJka takisto predbehla ostatné televízie – Šport zaznamenal v rámci univerzálneho publika decembrový priemer na úrovni 9,6 % ratingu a najlepšiu sledovanosť dosiahol v piatok 2. decembra s 10,0 % ratingom. Šport bol počas decembra 2016 lídrom trhu v čase svojho vysielania 18-krát (CS 12+). Najlepšie počasie dosiahlo svoje decembrové maximum 18.12. s 15,2 % sledovanosťou a 32,3 % share pre divákov starších ako 12 rokov. Lídrom trhu v čase svojho vysielania bolo väčšinu mesiaca, konkrétne 25-krát (CS 12+).
JOJ Group odštartovala rok 2017 ako jednoznačný líder slovenského trhu v celodennom meradle, aj v prime time, pričom v nedeľu 1. januára dosiahla v hlavnom vysielacom čase sledovanosť až 17,2 % a podiel 31,2 % v CS 12+ a v rámci komerčného publika zaznamenala 15,1 % rating a 31,9 % share.
Samotná TV JOJ bola v nedeľu už tradične prvou voľbou slovenských divákov v prime time, s vynikajúcou 15,0 % sledovanosťou a 27,3 % podielom v CS 12+.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa a zároveň Nového roka sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho publika stali Noviny TV JOJ s excelentnou, až 17,4 % sledovanosťou a 31,2 % podielom na trhu. V CS 12-54 dosiahli 13,9 % rating a 29,4 % share. Hlavnú spravodajskú reláciu si na JOJke v prvý deň roka 2017 pozrelo celkovo až 818-tisíc divákov a priemerný reach Novín TV JOJ predstavoval až 1 141 000 divákov starších ako 12 rokov.
TOP programom posledného minuloročného týždňa sa pre komerčnú cieľovú skupinu slovenských divákov stal rodinný film Hačikó: príbeh psa, ktorý zaznamenal vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu. Celkovo si večerný film na JOJke v nedeľu nenechalo ujsť až 742-tisíc divákov, ktorí predstavovali až 15,8 % rating a 29,5 % share (CS 12+). Ženská časť univerzálneho publika dosiahla takisto vysoko nadpriemernú, až 18,0 % sledovanosť a diváčky vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 19,5 % sledovanosť. Celkovo dosiahol nedeľný film televízie JOJ reach až 1 103 000 divákov starších ako 12 rokov.
V prvé tri dni nového roka boli všetky spravodajské relácie TV JOJ lídrami trhu v čase svojho vysielania. Noviny TV JOJ dosiahli včera ako prvá voľba slovenských divákov opäť skvelý, až 16,2 % rating a 33,3 % share v CS 12+. Mimoriadne sa darí aj relácii KRIMI, ktorá napríklad 1. januára dosiahla nadpriemernú 13,9 % sledovanosť a 25,7 % podiel (CS 12+) a 2. aj 3. januára bola tretím najsledovanejším programom na trhu pre univerzálne publikum (s 12,0 %, resp. 12,1 % ratingom).
Najlepšie počasie dosiahlo v utorok až 13,6 % sledovanosť a 26,9 % share v CS 12+ a obsadilo tak druhú priečku v rebríčku TOP programov dňa. Šport zaznamenal včera 12,0 % rating v rámci univerzálneho publika.
V druhý januárový deň odštartovala na JOJke svoju novú sezónu aj podvečerná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorej úspešná premiéra dosiahla 7,4 % sledovanosť a 18,3 % podiel na trhu a včera svoj výkon ešte zlepšila na 7,5 % rating a 19,2 % share v CS12+.
V utorok večer odvysielala TV JOJ ako koproducent s Českou televíziou tiež premiéru nového seriálu Svet pod hlavou, ktorého prvú epizódu si na Slovensku pozrelo 342-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo 7,3 % sledovanosť. Ženy vo veku 45 až 54 rokov dosiahli výborný 9,8 % rating a muži v CS 35-44 sledovanosť 9,6 %. Nasledujúce epizódy nového seriálu Svet pod hlavou nájdu slovenskí diváci v programe stanice PLUS každý utorok o 20:35 hod.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

4 tipy: bezpečnosť v televízore s pripojením na internet Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.