Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. januára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je naďalej lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 16. januára – JOJ Group pokračuje s výbornými výkonmi ako líder slovenského trhu, prvenstvo v prime time obhájila aj v druhý januárový týždeň. TOP programom pre Slovákov sú Noviny TV JOJ a najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola zábavná show Inkognito (CS 12-54).
JOJ Group dosiahla ako líder slovenského trhu v druhý januárový týždeň najlepší výsledok v pondelok 9. 1. 2017, kedy v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 33,2 % share a 11,5 % rating v obchodne dôležitej cieľovej skupine a až 14,7 % sledovanosť a 32,6 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika.
Stanica TV JOJ si zlepšila výkon aj medzitýždňovo na priemerný týždenný výkon v prime time 22,7 % share v komerčnej cieľovke. Najvyšší podiel na trhu za uplynulý týždeň v hlavnom vysielacom čase zaznamenala JOJka v pondelok 25,7 % v CS 12-54 a 26,6 % v CS 12+. Najvyššiu sledovanosť mala stanica v rámci univerzálneho publika takisto v pondelok s 12,0 % ratingom a v skupine mladších divákov si JOJka najlepšiu sledovanosť 9,4 % vyslúžila v nedeľu 15. januára (prime time).
Najsledovanejším programom týždňa (v oboch cieľových skupinách) boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 773-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo skvelú, až 16,5 % sledovanosť a 32,3 % podiel na trhu. V CS 12-54 dosiahla hlavná spravodajská relácia JOJky 12,8 % rating a 31,4 % share. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 20,0 % sledovanosť.
Najlepšie počasie dosiahlo svoje minulotýždňové maximum takisto v nedeľu, s vynikajúcim 14,3 % ratingom a 27,8 % share a Šport si včera vyslúžil výbornú 13,1 % sledovanosť a 25,9 % podiel v univerzálnej cieľovke. KRIMI dosahovalo celý týždeň rovnako skvelé výkony, napríklad až 13,0 % sledovanosť a 29,0 % share (v stredu 11.1. v CS 12+).
TOP nespravodajským programom týždňa z programovej ponuky všetkých slovenských televízií bola s najväčším počtom divákov v komerčne relevantnej časti publika v pondelok večer zábavná show Inkognito, ktorá na JOJke dosiahla 8,3 % rating a 23,4% share. V CS 12+ si show vyslúžila 11,0 % rating a jej najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli až 12,7 % sledovanosť.
Slovenskí diváci cez víkend uprednostnili večerný program televízie JOJ. V sobotu dosiahol seriál Hooten a Lady: Lovci pokladov 7,8 % sledovanosť
a 16,9 % share (CS 12+), čím predčil aj silnú oscarovú konkurenciu. Lídrom v čase svojho vysielania bol aj nedeľu akčný film 22 výstrelov, ktorý zaznamenal na JOJke 7,2 % rating a 21,1 % podiel na trhu v CS 12-54. Najviac divákov bolo spomedzi mužov vo veku 35 až 44 rokov s 11,6 % sledovanosťou.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

4 tipy: bezpečnosť v televízore s pripojením na internet Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.