
JOJ Group je naďalej lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 16. januára – JOJ Group pokračuje s výbornými výkonmi ako líder slovenského trhu, prvenstvo v prime time obhájila aj v druhý januárový týždeň. TOP programom pre Slovákov sú Noviny TV JOJ a najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola zábavná show Inkognito (CS 12-54).
JOJ Group dosiahla ako líder slovenského trhu v druhý januárový týždeň najlepší výsledok v pondelok 9. 1. 2017, kedy v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 33,2 % share a 11,5 % rating v obchodne dôležitej cieľovej skupine a až 14,7 % sledovanosť a 32,6 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika.
Stanica TV JOJ si zlepšila výkon aj medzitýždňovo na priemerný týždenný výkon v prime time 22,7 % share v komerčnej cieľovke. Najvyšší podiel na trhu za uplynulý týždeň v hlavnom vysielacom čase zaznamenala JOJka v pondelok 25,7 % v CS 12-54 a 26,6 % v CS 12+. Najvyššiu sledovanosť mala stanica v rámci univerzálneho publika takisto v pondelok s 12,0 % ratingom a v skupine mladších divákov si JOJka najlepšiu sledovanosť 9,4 % vyslúžila v nedeľu 15. januára (prime time).
Najsledovanejším programom týždňa (v oboch cieľových skupinách) boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 773-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo skvelú, až 16,5 % sledovanosť a 32,3 % podiel na trhu. V CS 12-54 dosiahla hlavná spravodajská relácia JOJky 12,8 % rating a 31,4 % share. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 20,0 % sledovanosť.
Najlepšie počasie dosiahlo svoje minulotýždňové maximum takisto v nedeľu, s vynikajúcim 14,3 % ratingom a 27,8 % share a Šport si včera vyslúžil výbornú 13,1 % sledovanosť a 25,9 % podiel v univerzálnej cieľovke. KRIMI dosahovalo celý týždeň rovnako skvelé výkony, napríklad až 13,0 % sledovanosť a 29,0 % share (v stredu 11.1. v CS 12+).
TOP nespravodajským programom týždňa z programovej ponuky všetkých slovenských televízií bola s najväčším počtom divákov v komerčne relevantnej časti publika v pondelok večer zábavná show Inkognito, ktorá na JOJke dosiahla 8,3 % rating a 23,4% share. V CS 12+ si show vyslúžila 11,0 % rating a jej najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli až 12,7 % sledovanosť.
Slovenskí diváci cez víkend uprednostnili večerný program televízie JOJ. V sobotu dosiahol seriál Hooten a Lady: Lovci pokladov 7,8 % sledovanosť
a 16,9 % share (CS 12+), čím predčil aj silnú oscarovú konkurenciu. Lídrom v čase svojho vysielania bol aj nedeľu akčný film 22 výstrelov, ktorý zaznamenal na JOJke 7,2 % rating a 21,1 % podiel na trhu v CS 12-54. Najviac divákov bolo spomedzi mužov vo veku 35 až 44 rokov s 11,6 % sledovanosťou.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr