Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. januára 2018 PR správyCestovný ruch od PRservis.skSITA Diskusia()

First moment dovolenky: kam plánujú Slováci vycestovať v lete 2018?

BRATISLAVA 19. januára 2018 – Zľavy až do 35 %, dieťa zadarmo a široký výber destinácií s dostatočnými ubytovacími kapacitami. To sú výhody nákupu first moment zájazdov, ktoré sú medzi Slovákmi mimoriadne obľúbené. Ukázal to prieskum nákupného spoločenstva Cashback World, podľa ktorého si letný first moment zájazd zakúpilo alebo plánuje zakúpiť až 62 % opýtaných. Prieskum sa uskutočnil v januári 2018 na vzorke 1 040 respondentov nad 18 rokov.  

Zľavy first moment Slováci využívajú najmä na kúpu rodinnej dovolenky. V prieskume to potvrdilo 68 % respondentov. Dôvodom sú nielen zľavy pre deti, ale aj širšie možnosti výberu termínu, destinácie, ubytovania, ako aj jeho vybavenia.

Z prieskumu tiež vyplynuli najobľúbenejšie destinácie letnej dovolenky v roku 2018. Tradične najviac respondentov, 22 %, tento rok vycestuje v rámci first moment do Chorvátska. Obľúbené zostávajú aj tradičné stredomorské destinácie, Grécko (13 %) a Taliansko (13 %). Medzi ďalšie plánované destinácie patrí Turecko  (7 % ) a Bulharsko (7 %), Egypt (6 %), Španielsko a (6 %) a Cyprus (3 %).

Hoci Slováci chodia počas leta najradšej k moru, mnoho z nich zvolilo v rámci first moment aj pobyt na Slovensku.  Tohtoročnú letnú dovolenku tu plánuje stráviť 12 % respondentov.

Výber  letnej dovolenky  uprostred zimy má ešte jednu výhodu. Pri skoršom nákupe je zároveň možné platiť dovolenku na etapy a tým znížiť záťaž rodinného rozpočtu. Náklady na dovolenku sa dajú ďalej znížiť jej nákupom cez cashback systém, v rámci ktorého získajú ľudia časť zo zaplatenej ceny späť na účet. „Držitelia vernostnej cashback karty môžu získať peniaze späť vo výške 1 % – 5 %  z ceny letnej dovolenky, ak ju zakúpia v partnerskej cestovnej kancelárii,“ uviedol Ľuboš Kravárik, generálny riaditeľ myWorld, prevádzkovateľ nákupného spoločenstva Cashback World.

O spoločnosti myWorld:

Skupina myWorld spája rôzne značky. So značkou Cashback World môžu zákazníci profitovať z výhod, ktoré im prináša medzinárodná Shopping Community: môžu si užívať atraktívne výhody pri nákupe ako Cashback Shopping Points.

White Label Solutions umožňuje klubom, organizáciám, ako aj veľkým spoločnostiam poskytovať členom, fanúšikom, zákazníkom a zamestnancom výhody Cashback World.

S produktmi Cashback Solutions majú malé a stredné podniky poruke cenovo výhodný a inovatívny program, ktorý umožňuje poskytnúť zákazníkom výhody Cashback World a spoločnosti ako takej členstvo v globálnom nákupnom svete.

Odporúčané články

Sieť predajní Starý otec je novým partnerom Cashback World Prípad Luxembursko: Za dva roky od rozdrobenej verejnej správy až k dátovým ambasádam

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Cestovný ruch

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...