Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. apríla 2015 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Amway vedie v oblasti priameho predaja

BRATISLAVA 14. apríla – List Direct Selling News zverejnil hodnotenie spoločností pôsobiacich v oblasti priameho predaja podľa celoročných tržieb.

Vyplýva z nej, že najlepšie sa v roku 2014 opäť umiestnila spoločnosť Amway s tržbami v hodnote 10,8 miliárd dolárov. Na čele rebríčku sa umiestila už tretí krát za sebou.

Na druhej pozícii sa umiestila spoločnosť Avon s tržbami vo výške 8,9 miliárd dolárov. Obe spoločnosti zaznamenali medziročný pokles tržieb o miliardu dolárov v porovnaní s rokom 2013. Na ďalších miestach skončili spoločnosti Herbalife, Mary Kay a Vorwerk.

Ďalšia známa spoločnosť priameho predaja Oriflame zostala na 11. mieste s globálnymi obratmi vo výške 1,68 miliardy dolárov. Priamemu predaju sa v Slovenskej republike podľa Európskej asociácie osobného predaja venuje 145 tisíc ľudí. Celkové tržby priameho predaja na Slovensku za rok 2013 dosiahli 110 miliónov EUR.

Celoeurópsky najväčšími odbytišťami priameho predaja sú Nemecko, Francúzsko a Rusko.

„Priamy predaj predstavuje podnikateľskú príležitosť a alternatívu bežného zamestnania pre každého bez rozdielu veku či pohlavia. Popri tom naša spoločnosť ponúka možnosť stať sa registrovaným zákazníkom, čo prináša rad výhod. Práve tieto dôvody pripisujeme rastu našich registrovaných distribútorov aj zákazníkov,” hovorí Ildiko Dikošová, riaditeľka Amway SR a predsedkyňa Asociácie osobného predaja.

Priamemu predaju sa však nedarí iba v Európe, ktorá tvorí v rámci celosvetových obratov len 18% všetkých príjmov spoločností, ktoré sa tejto oblasti venujú.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Priamy predaj ovplyvňuje inflácia, napriek tomu sú tržby stabilné Priamy predaj naberá na sile. Aj v čase pandémie sa potvrdilo, že patrí medzi jednu z významných metód predaja tovaru a služieb

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.