Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. marca 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Allianz v Maďarsku využíva riešenie mPOS od Ingenico Group

BRATISLAVA 6. marca – Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 – ING), globálny líder v oblasti inteligentných platieb, dnes oznámila, že popredná poisťovacia spoločnosť Allianz Hungary si zvolila mPOS riešenie od Ingenico Mobile Solutions. Do konca roku ním vybaví svojich 800 obchodných zástupcov.

Nasadenie mPOS riešenia podporuje stratégiu globálnej digitalizácie Allianz Hungary, ktorej cieľom je umožniť obchodným zástupcom uzatvárať poistné zmluvy kdekoľvek a kedykoľvek to vyhovuje zákazníkovi. Takéto riešenie nielenže zlepší obchodné výsledky Allianz Hungary z predaja celého portfólia poistných služieb, ale ponúkne aj výrazne kvalitnejšie služby zákazníkom.

Ingenico Mobile Solutions poskytla spoločnosti Allianz Hungary plne integrované a spravované riešenie:

• Bezpečný mobilný platobný terminál (iCMP) prepojený prostredníctvom technológie Bluetooth s plne prispôsobenou mobilnou aplikáciou pre smartfóny so systémom Android a iOS, ktoré používajú obchodní zástupcovia spoločnosti Allianz.

• Ucelenú platformu pre správu mobilného obchodovania vrátane možnosti úprav a spracovania účteniek, riadenia obchodných zástupcov, správy zariadení, nástrojov pre správu výkazov a analytických funkcií.

• Bezpečné smerovanie platobných transakcií cez platobnú bránu, ktorá spĺňa najvyššie medzinárodné bezpečnostné štandardy ako PCI DSS a požiadavky na Point to Point šifrovanie.

„Sme veľmi potešení dôverou spoločnosti Allianz Hungary v naše skúsenosti a schopnosť pomôcť s realizáciou jej stratégie digitalizácie prostredníctvom nášho inovatívneho mobilného riešenia, ktoré kombinuje obchodnú aplikáciu s bezpečnými platbami,“ povedal Luciano Cavazzana, výkonný riaditeľ Ingenico Group pre Taliansko, východnú Európu a Afriku. „Dokonale to ilustruje našu schopnosť pomáhať významným spoločnostiam zlepšovať ich interakcie so zákazníkmi. Spoločnosť Allianz zastáva vedúce postavenie na ceste k novej a lepšej zákazníckej skúsenosti v oblasti poistenia a zároveň zvyšuje svoju obchodnú výkonnosť vďaka nášmu mPOS riešeniu.“

„Sme nadšení z partnerstva s Ingenico Mobile Solutions, ktoré podporuje naše nové mobilné poisťovacie a platobné riešenie, jedinečné na súčasnom poisťovacom trhu. Toto riešenie nám umožňuje vylepšovať kvalitu našich služieb zákazníkom, pretože dáva našim obchodným zástupcom schopnosť poskytovať ucelenú ponuku služieb vrátane poradenstva, podpisovania zmlúv a platieb. Zákazník tak môže zaplatiť prvú splátku poistného platobnou kartou, a to v mieste a čase, ktoré si sám určí,“ povedal Zoltán Pásti, zástupca generálneho riaditeľa pre predaj a obchodnú sieť Allianz Hungary. „S ohľadom na viac než 6000 transakcií behom prvých niekoľkých týždňov je už teraz toto nové riešenie úspešné.“

„Ako inovatívna globálna značka prináša Allianz nové riešenia a služby, ktorých cieľom je vždy pohodlie zákazníkov a rozširovanie nákupných možností. V rámci digitalizačnej stratégie našej skupiny je predstavenie moderného, elektronického a vysoko inovatívneho riešenia Ingenico mPOS kľúčom k pohodlným, flexibilným, rýchlym a bezpečným platbám za naše služby,“ dodáva István Végh, zástupca generálneho riaditeľa pre prevádzku a IT Allianz Hungária Zrt.

Spoločnosť Ingenico Group oznámila aj svoje príjmy za štvrtý kvartál roku 2014 a finančné výsledky za celý rok 2014. Skupina vykázala ročný príjem 1,607 mld. EUR a dvojciferný nárast vo všetkých regiónoch, v ktorých vykonáva svoje aktivity. Zisk pred započítaním daní a odpisov (EBITDA) dosiahol rekordnú výšku 23,4 % z príjmov, voľný cash flow skupiny vzrástol o 44 % na 225 miliónov EUR.

O spoločnosti Ingenico Group
Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 – ING) je globálny líder v oblasti platieb. Poskytuje inteligentné, dôveryhodné a bezpečné riešenia, ktoré uľahčujú obchodovanie prostredníctvom všetkých kanálov, od kamenných predajní cez online obchody po mobilné platby. Vďaka najrozsiahlejšej platobnej sieti na svete ponúkame bezpečné platobné riešenia na miestnej, národnej i medzinárodnej úrovni. Sme dôveryhodným celosvetovým partnerom finančných inštitúcií i predajcov, od malých obchodníkov po najznámejšie svetové značky. Naše riešenia umožňujú obchodníkom jednoduchšie prijímanie platieb a naplňovanie dobrej povesti ich značky. Ďalšie informácie nájdete na webe www.ingenico.com. twitter.com/ingenico

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Hermes Komunikátor roka 2018 pozná najlepšie komunikujúce spoločnosti Hermes Komunikátor roka 2018 zverejnil nominácie

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.