
Noviny TV JOJ sú najsledovanejším programom na Slovensku
BRATISLAVA 9. januára – Televízia JOJ naštartovala nový rok ako líder slovenského trhu, prvenstvo v prime time obhájila celý prvý januárový týždeň. TOP programom na trhu komerčných televízií sa stali Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu dosiahli rekordnú sledovanosť za posledné takmer dva roky (CS 12+). Najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola česká rodinná komédia Dedo v stredu večer na JOJke (CS 12-54).
JOJ Group dosiahla ako líder slovenského trhu v prvý januárový týždeň najlepší výkon v stredu 4. 1. 2017, keď v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 33,8 % share a 12,8 % rating v obchodne dôležitej cieľovej skupine a až 15,2 % sledovanosť a 32,1 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ prekonala svoj viac ako ročný rekord v najvyššom trhovom podiele v prime time, keď vyšší share ako 27,2 % zo stredy naposledy dosiahla v novembri 2015 (konkrétne 19.11.2015 s 27,3 % Shr).
Najsledovanejším programom týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 8. januára sledovalo až 887-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo excelentnú, až 18,9 % sledovanosť a 35,9 % podiel na trhu. Hlavná spravodajská relácia JOJky sa tak včera stala TOP programom z ponuky komerčných televízií za posledné takmer dva roky pre univerzálne publikum. V CS 12-54 dosiahli Noviny TV JOJ 14,2 % rating a 33,0 % share, pričom celkovo zaznamenali priemerný reach až 1 162 000 divákov (CS 12+). Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 22,9 % sledovanosť.
Najlepšie počasie dosiahlo svoje minulotýždňové maximum takisto v nedeľu, s vynikajúcim 14,2 % ratingom a Šport si včera vyslúžil takisto výbornú 13,3 % sledovanosť a 24,9 % podiel v univerzálnej cieľovke. Spolu s Novinami boli spravodajské relácie JOJky celý týždeň lídrami trhu v čase svojho vysielania v oboch základných cieľových skupinách. KRIMI dosahovalo celý týždeň takisto skvelé výkony, a to až 14,5 % sledovanosť a 28,7 % share (v nedeľu 8.1. v CS 12+).
TOP nespravodajským programom týždňa s najväčším počtom divákov v komerčne relevantnej časti publika bola v stredu večer na JOJke česká rodinná komédia Dedo, ktorá dosiahla 10,3 % rating a 28,0 % share v CS 12-54. V CS 12+ si film vyslúžil 10,6 % rating a jeho najpočetnejšou cieľovou skupinou boli muži vo veku 35 až 44 rokov, ktorí dosiahli až 16,0 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
nr;jr