
Ekologickejšie predajne: Za deväť rokov Tesco znížilo emisie o 81 %
Tesco sa výrazne priblížilo k svojmu cieľu dosiahnuť do roku 2035 uhlíkovú neutralitu vo svojich predajniach.
Tesco sa výrazne priblížilo k svojmu cieľu dosiahnuť do roku 2035 uhlíkovú neutralitu vo svojich predajniach.
Až tretina rodín na Slovensku a v Česku spolu pravidelne nejedáva.
Prvý mobil prináša radosť aj zodpovednosť.
Ďalšia pätica kvalitných slovenských výrobkov spoločnosti Tauris a Ryba Košice môže niesť označenie Značka kvality.
Naše psy si zaslúžia tú najlepšiu starostlivosť za to, akú radosť a oddanosť nám dávajú.
Značka Dreame, líder v oblasti inteligentných domácich spotrebičov, uvádza na trh ďalší inovatívny produkt.
Preplneným kufrom odzvonilo.
Slovensko urobilo významný krok smerom k posilneniu svojej pozície v európskom vesmírnom sektore.
Odklad povinného vykazovania ESG údajov (tzv. ESG reporting) o dva roky už oficiálne platí aj pre slovenské firmy.
Na Slovensku sa postupne mení kultúra fajčenia.