Lidl spúšťa medzinárodnú vianočnú kampaň: „Zázračné okamihy sa oplatia každý deň“
Lidl vstupuje do vianočného obdobia spustením medzinárodnej kampane s mottom "Zázračné okamihy sa oplatia každý deň".
Lidl vstupuje do vianočného obdobia spustením medzinárodnej kampane s mottom "Zázračné okamihy sa oplatia každý deň".
Spoločnosť Henkel Slovensko získala v jubilejnom desiatom ročníku súťaže Senior Friendly prestížnu plaketu.
Pätnásťmesačný Adamko je drobný, usmievavý chlapček, ktorý má v očiach viac odvahy, než by sa od takého malého dieťaťa dalo čakať.
Odevná banka, projekt Nadácie pre deti Slovenska, pripravuje bazár s oblečením od známych osobností s názvom Vystajluj sa (v) dobrom.
Jeden z najobľúbenejších zamestnávateľov na Slovensku oslávil tohtoročné narodeniny vo veľkom štýle.
FUERGY vytvorila nový podcast Brain & Watts by FUERGY, ktorý zrozumiteľne vysvetlí, ako funguje energetika.
Kniha Príbeh peňazí je viac než len ekonomická publikácia.
Román Hory spievajú vás vezme na cestu cez desaťročia a priblíži osudy jednej vietnamskej rodiny.
Značka Škoda potvrdzuje svoje dlhodobé zameranie na spokojnosť zákazníkov nielen pri kúpe vozidla, ale aj počas celej jeho životnosti.
Energetická politika sa v čase rastúcich nárokov na dosiahnutie klimatických cieľov i neistých medzinárodných trhov vyvíja rýchlejšie než predtým.