Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
94216_gettyimages 1134449241 676x451.jpg
12. novembra 2020 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

ZSSK vyhlásila súťaž na technickú podporu mobilnej aplikácie Ideme vlakom

12.11.2020 –
Cieľom je zabezpečiť preventívne a proaktívne údržbové činnosti pre plynulý chod aplikácie
Predpokladaná hodnota SLA vrátane rozvoja predstavuje 318 000 eur bez DPH

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) dnes vyhlásila verejnú obchodnú súťaž na zabezpečenie technickej podpory pre mobilnú aplikáciu Ideme vlakom. Aplikácia je síce komplexne pod správou ZSSK, avšak nedostatok a celková vyťaženosť odborných zamestnancov si vyžaduje zabezpečenie plnohodnotnej podpory formou externého dodávateľa.

Keďže aplikácia Ideme vlakom predstavuje nateraz len doplnkový predajný kanál, dodávateľsky bude technická podpora zatiaľ realizovaná iba v pracovné dni počas 8 hodín. S pribúdaním nových funkcionalít aplikácie je však v budúcnosti možné rozšíriť režim na 24/7. Je však potrebné uviesť, že rozvoj nových funkcionalít je do značnej miery ovplyvnený možnosťami predajného systému iKVC a jeho rozhraním pre programovanie aplikácií (API).

Infraštruktúra mobilnej aplikácie ZSSK je značne rozsiahla – zastrešuje totiž nielen natívne aplikácie na platformách Android a iOS, ale aj back end aplikačný server s vlastnou databázou, ktorý zabezpečuje komunikáciu medzi koncovými mobilnými aplikáciami a iKVC, ako aj s ďalšími informačnými systémami tretích strán. (Poznámka: Celé back end serverové prostredie je virtualizované v dátových centrách ZSSK za hardware firewallmi s pokročilou ochranou.)

Cieľom súťaže na technickú podporu mobilnej aplikácie Ideme vlakom je zabezpečiť preventívne a proaktívne údržbové činnosti pre zabezpečenie jej plynulého a bezproblémového chodu. V rámci dohody o úrovni poskytovaných služieb (SLA – Service Level Agreement) ZSSK od dodávateľa požaduje:

meranie dostupnosti služieb;
automatizovaný aktívny a proaktívny monitoring služieb (oznamovanie blížiaceho sa problému, skôr ako nastane);
v prípade kritickej chyby, výpadku alebo zníženia kvality služby, okamžitá práca na odstránení problému (t. j. bez nutnosti nahlásenia incidentu zo strany zákazníka);
monitoring prevádzky všetkých aplikačných a infraštruktúrnych komponentov aplikácie;
monitoring, zber a zasielanie diagnostických dát na centrálny server – chybové stavy a odozvy (všetky údaje budú anonymné, nebudú sa zasielať a zbierať informácie o zákazníkovi);
mesačné výstupy a prístup ZSSK do monitoringu.

Verejné obstarávanie bude dvojkolové, pričom v druhom kole budú mať uchádzači k dispozícii kompletné zdrojové kódy, aby mohli ponúknuť cenu zodpovedajúcu realite. Predpokladaná hodnota zákazky predstavuje 318 000 eur bez DPH a zmluvu plánuje ZSSK uzavrieť na 24 mesiacov alebo do vyčerpania vysúťaženého limitu.

Žiadosť o účasť v aukcii: https://slovakrail.proebiz.com/formulare/zadost.php?id_aukce=847.

Informačný servis

K téme

50 % zľava na vlak: Cestujte so ZSSK na Profesia days Merali sme krvný tlak vo vlaku zdravia

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.