Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
86353_logo_upc_sk_new 676x380.jpg
9. mája 2018 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Výsledky UPC v 1. štvrťroku 2018: rastúca zákaznícka základňa a rozšírenie siete

BRATISLAVA 9. mája 2018 – Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorá je súčasťou Liberty Global, najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa televíznych a širokopásmových služieb, evidovala v prvom štvrťroku 2018 ďalší rast predaja digitálnych služieb a rozširovanie svojej širokopásmovej siete. Pokračujúce výrazné investície do sieťovej expanzie a skvalitňovania služieb priniesli na konci 1. štvrťroku viac hodnoty pre zákazníkov a rast predaja, s celkovým dosiahnutým počtom 382 300 služieb (RGU´s).

Kľúčové ukazovatele za 1. štvrťrok 2018

Pokračujúce investície do rozširovania optickej siete podporili nárast počtu domácností, ktoré boli na konci 1. štvrťroku pripojené na giga-ready širokopásmovou sieť UPC v Slovenskej republike, na celkových 591 700 domácností, čo je o 2 200 viac v porovnaní s predošlým štvrťrokom, a až o 25 000 domácností viac oproti 1. štvrťroku 2017.
Happy Home® – pokračujúca kampaň s novou vizuálnou identitou spoločnosti, vrátane nového loga a sloganu „Užite si každú chvíľu“ podporila v 1. štvrťroku rast predaja TV, internetových a telefónnych služieb so značkou UPC na celkový počet 382 300, čo je o 6 600 viac než na konci 4. štvrťroku 2017.
Rastúci záujem o digitálne služby – rastúci predaj TV, internetových aj telefónnych služieb v 1. štvrťroku bol podporený posilnením konektivity (internetové pripojenie s rýchlosťou až do 500 Mb/s, poskytované prostredníctvom wifi routerov Connect Boxov) a pokračujúcim uvádzaním inovatívnych funkcií (TV Archív, rozširovanie ponuky HD a SD programov, dosiahnutie viac ako 120 programov v ponuke mobilnej televízie Horizon Go, rozširovanie ponuky videotéky MyPrime).

Spoločnosť UPC k 31.3.2018 evidovala 382 300 služieb, vrátane:

 

Martin Miller, generálny riaditeľ UPC Česká a Slovenská republika:

„Spoločnosť UPC má na slovenskom trhu za sebou úspešný prvý štvrťrok, v ktorom vykázala nárast v predaji služieb vo všetkých segmentoch. Prispelo k tomu aj pokračovanie kampane Happy Home®, ktorá stelesňuje superrýchlu Wi-Fi a nekonečnú zábavu pre všetkých členov domácnosti, kedykoľvek a v každom kúte domova. Je to výsledok dlhodobých investícií, vďaka ktorým budeme aj v budúcnosti schopní obohacovať našu ponuku a prinášať inovácie, a tým ešte viac napĺňať očakávania a požiadavky našich zákazníkov v

súlade s našim sloganom Užite si každú chvíľu.“

Viac zákazníkov digitálnych služieb

Spoločnosť UPC v prvom štvrťroku pokračovala s poskytovaním ponuky Happy Home®, ktorá priniesla viac hodnoty pre zákazníkov a posilnenú konektivitu. Jej súčasťou bolo tiež uvedenie novej rýchlosti pripojenia až do 500 Mb/s, a špičkového wifi routeru Connect Boxu, vďaka čomu si super rýchlu WiFi a nekonečnú zábavu môžu vychutnávať všetci členovia domácnosti, kedykoľvek a v každom kúte domova. Aj tieto skutočnosti podporili v 1. štvrťroku 2018 nárast predaja internetových služieb na celkovo 133 600, t.j. o 2 500 služieb viac než na konci 4. štvrťroku 2017. Rovnako sa zvýšil aj počet užívateľov telefónnych služieb, ktorých spoločnosť na konci 1. štvrťroku 2018 evidovala 81 000, teda o 2 300 viac než na konci predošlého štvrťroku.

Spoločnosť UPC zaznamenala nárast predaja aj v segmente TV služieb, ktorých počet na konci marca tohto roku dosiahol 167 800, t.j. o 1 800 viac oproti predošlému štvrťroku. K zvýšenému záujmu užívateľov o TV služby prispelo taktiež pridávanie nových HD aj SD staníc do digitálnej televízie, či rozširovanie ponuky filmových a seriálových titulov vo videotéke MyPrime. Programová expanzia neobišla v prvom štvrťroku ani mobilnú televíziu Horizon Go, ktorej ponuka už presiahla 120 programov.

UPC pokračuje v investovaní do rozširovania siete

V dôsledku pokračujúcich investícií do rozširovania káblovej siete boli digitálne služby spoločnosti UPC v Slovenskej republike na konci 1. štvrťroku 2018 sprístupnené až pre 591 700 domácností. Je to o 2 200 viac než na konci 4. štvrťroku 2017 a až o 25 000 domácností viac než na konci prvého štvrťroku 2017. Toto rozšírenie širokopásmovej siete je súčasťou viacročného investičného plánu spoločnosti Liberty Global s názvom GigaWorld, zameraného na rozšírenie širokopásmovej giga-ready infraštruktúry pre milióny nových domácností naprieč Európou.

O UPC a Liberty Global

Spoločnosť UPC patrí medzi najväčších poskytovateľov TV, internetových a telefónnych služieb v Slovenskej republike. Pre svojich zákazníkov neustále skvalitňuje svoje služby, ktoré zahrnujú digitálnu a mobilnú televíziu s ponukou programov všetkých žánrov vrátane staníc v HD kvalite, širokopásmové internetové pripojenie a telefónne služby. Spoločnosť UPC v roku 2017 úspešne pokračovala v integrácii českej a slovenskej prevádzky, ktorá sa začala v apríli 2016. Zlúčením vznikla spoločnosť, ktorá na obidvoch trhoch pokrýva viac ako 2,1 milióny domácností a takmer 812 000 zákazníkov, ktorí využívajú viac ako 1,59 milióna služieb (údaje nezahrnujú satelitné video služby). Pre viac informácií o spoločnosti UPC v Slovenskej republike navštívte stránky www.upc.sk.
Spoločnosť UPC Česká a Slovenská republika je súčasťou spoločnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa TV a širokopásmových služieb, pôsobiaceho pod značkami Virgin Media, Unytimedia, Telenet a UPC v 12 krajinách v Európe. Viac informácií o Liberty Global nájdete na stránke www.libertyglobal.com.

K téme

Nadácia Henkel Slovensko venuje v šiestom ročníku výzvy na podporu seniorov 65 000 eur Na podvýživu umiera až 20 % pacientov s onkologickým ochorením

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.