Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. novembra 2014 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Výrobky zo Slovenska ocenené v Paríži

BRATISLAVA 13. novembra – Potravinárska výstava SIAL v Paríži patrí k najprestížnejším svetovým veľtrhom. V dňoch 19. – 23. októbra 2014 sa konal už 50. ročník a zúčastnilo sa jej viac ako 6 500 vystavovateľov zo 105 krajín. Účasť na tomto veľtrhu je pre výrobcov vysoko prestížna aj preto, že ho navštevuje viac ako 150 000 návštevníkov.

Už po niekoľko rokov sa zúčastňuje aj slovenský výrobca nápojov, firma McCarter a.s. a prezentuje nové produkty pod značkami RIO, RIO FRESH a ZEUS.

Tento rok do súťaže inovatívnych produktov bolo zaradených spolu 1 757 výrobkov. 25-členná medzinárodná odborná porota udelila prestížne ocenenie SIAL INNOVATION Selection 2014 až dvom výrobkom vyrábaných spoločnosťou McCarter.

Funkčný nápoj JOOLS – zelený čaj upútal unikátnou fľaškou s integrovanou teleskopickou slamkou, ktorou konzument „loví“ praskajúce ovocné perličky v zelenom čaji. Pitie tohto prírodného nápoja dodá konzumentovi vitamíny netradičnou a zábavnou formou. Produkt bol vyvinutý pre anglického obchodného partnera a jeho predaj potvrdili už tri anglické maloobchodné reťazce.

Druhým oceneným výrobkom bol koncept nápoja Divas, ktorý spoločnosť McCarter vyvinula a vyrába pre značku Divas. Jedná sa o jedinečnú vitamínovú vodu určenú pre ženy, ktorá okrem vitamínov obsahuje aj L-Carnitin, -glucan a Coenzyme Q10.

Porota ocenila chuť a kvalitu produktu, vysoký obsah vitamínov a použitie stévie. Získanie štyroch medzinárodných ocenení na troch svetových výstavách v rokoch 2012 – 2014 prinieslo výrazný nárast exportu a zabezpečilo slovenskej spoločnosti McCarter pozíciu lídra nápojových inovácií vo svetovom meradle. Spojením skvelých nápadov, kreatívnych grafikov a najnovšieho spôsobu studeného aseptického plnenia dosahujú jej výrobky svetové kvalitatívne parametre.

Napriek tomu sa nezabúda na slovenského spotrebiteľa a preto sa firma pravidelne zapája do aktivít na podporu predaja slovenských výrobkov ako je projekt Kvalita z našich regiónov. V tomto roku McCarter podporil aj charitatívny projekt Úsmev ako dar a deťom z detských domov venoval časť tržieb z predaja čerstvých ovocných a zeleninových štiav RIO FRESH.

„Tešíme sa, že sme v posledných rokoch zaznamenali rast záujmu slovenského spotrebiteľa o kvalitné domáce výrobky, ale zároveň by sme privítali väčšiu podporu zo strany slovenských štátnych inštitúcií“, hovorí Ing. Milan Pašmík, predseda predstavenstva spoločnosti McCarter a. s..

„Je zarážajúce, keď sa na jednej strane hovorí o podpore domácich výrobcov a pritom v televízii vidíme ako sa na zasadnutiach popíjajú produkty poľskej značky RELAX, českej značky Hello alebo rakúskej značky Rauch. Radi by sme tam videli niečo naše – slovenské. Ak máme úspešne reprezentovať v zahraničí, musíme začať doma.“ dodal Ing. Milan Pašmík.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nižšie ceny potravín sú predvianočný darček od Kauflandu: nečaká na nové sadzby dane a zlacňuje produkty nad rámec zníženej DPH Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.