Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. februára 2017 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

V Štúdiu L+S ďalšia francúzska komédia – Môj dobrý kamarát

BRATISLAVA 23. februára 2017 – Každý má svojho dobrého kamaráta. Zjaví sa raz za čas a obráti vám život absolútne naruby…A presne o takomto ,,priateľovi“ bude nová inscenácia Štúdia L+S, ktorej premiéru chystá divadlo na 10. marca 2017. 

Skvelú francúzsku inscenáciu oceňovaného autora Érica Assousa režijne pripravuje Jakub Nvota. Pod jeho taktovkou vznikla v divadle aj francúzska inscenácia Meno, ktorá v lete minulého roka získala na Európskom festivalu humoru a satiry Kremnické gagy najvyššie ocenenie. Nvota tentokrát do hlavných úloh dvoch priateľov obsadil hercov, ktorí sú pre komédiu ako stvorení – Lukáša Latináka a Adyho Hajdu. Dámsku časť zastupujú Anikó Vargová, Rebeka Poláková a Viktória Predanociová. 

Komédia spojí dva manželské páry v kolotoči nedorozumení, poloprávd a situácií, ktoré ak sa vás netýkajú, sú skutočne komické. Inak by ste umierali hrôzou. Hra plná podobných situácií je ale aj o chlapskom priateľstve, ktoré sa vie v prípade núdze nad mnohé veci povzniesť a možno tak trochu aj o ženskej tolerancii, ktorá v záujme dobrých rodinných vzťahov vždy príde.

Éric Assous je jedným z divácky najobľúbenejších autorov súčasnosti. Keď sa ho pýtali na recept úspechu jeho hier, okrem iného povedal : Úspech hry, to je zvláštna rovnováha medzi postavou a hercom a samozrejme dobrý dej, ktorý sa nezadýchava. Nemotá sa dokola, má nečakané zvraty, divadelné strety, koľko sa ich len dá vymyslieť. Už 200 rokov sa bez prestávky píšu hry o pároch, je to nevyčerpateľné. Existuje toľko tém, toľko liniek, na rozdiel od hier o jednotlivcoch.

Hru Môj dobrý kamarát v Štúdiu L+S pripravujú:
Preklad: Elena Flašková
Réžia: Jakub Nvota
Dramaturgia: Michaela Doleželová
Scéna a kostýmy: Diana Strauszová
Generálny reklamný partner: Slovenská sporiteľňa 
Hlavní reklamní partneri: Ararat, Ludvik, LGM 
Reklamní partneri: Fatra, Barzzuz, Hotel Tatra, Forza 
Mediálni partneri premiéry: rádio Jemné, denník Pravda, týždenník .týždeň, mesačník Kam do mesta, webnoviny.sk, predpredaj.sk, BKIS 

K téme

Končí sa obľúbená séria Worthingtonovci. Musíte mi veriť Na podvýživu umiera až 20 % pacientov s onkologickým ochorením

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.