Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. februára 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TV JOJ: TV JOJ líder v prime time

BRATISLAVA 12. februára – Nový týždeň začala TV JOJ opäť ako líder na trhu v prime time. Tradične sa darilo seriálu Panelák, ktorý bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa a rekordnú sledovanosť dosiahla šou Bučkovci – slnko, seno, dedina. Stanica PLUS bola v pondelok treťou najsledovanejšou televíziou na Slovensku.
Seriál Panelák v pondelok potvrdil, že je naďalej dlhodobo najsledovanejším slovenským seriálom na televíznych obrazovkách. Včera dosiahol nadpriemerný rating 12,7% a podiel 32,5% a stal sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa. TV JOJ bola výraznou jednotkou na trhu aj s nasledujúcou šou Bučkovci – slnko, seno, dedina, ktorá dosiahla doteraz najvyšší rating 10% i podiel 36,1%. Konkurencia so svojou premiérovou ponukou o zámene manželiek a extrémnych premenách výrazne zaostala. Jednotkou na trhu bola TV JOJ aj počas šou Experti (podiel 26,4%). V pondelok sa darilo aj popoludňajšiemu kvízu Páli vám to, ktorý bol jednotkou na trhu s podielom takmer 25%, nárast sledovanosti zaznamenala aj podvečerná Súdna sieň.
Treťou najsledovanejšou stanicou na trhu bola v pondelok PLUSka – a to celodenne i v prime time. Najviac sa darilo pôvodnému dennému seriálu Deň a Noc s podielom 6,8% (takmer 20%-ný podiel u mladých diváčok 12-19) a kriminálkam CSI New York a CSI Las Vegas (5,6% a 8,2%). Trojkou na trhu boli aj Biele goliere (7,7%) a šou Skutočné paničky z Beverly Hills (7,8%).
Televízie JOJ a PLUS včera spolu dosiahli podiel 30,3% celodenne a 34,5% v prime time. TV JOJ bola lídrom na trhu v hlavnom vysielacom čase.

Jozef Gogola, vedúci PR TV JOJ

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;mt

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.