Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. septembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TOP programy týždňa odvysielala TV JOJ

BRATISLAVA 25. septembra – JOJ Group zaznamenala ako trhová jednotka v prime time v 38. týždni v priemere 12,0 % sledovanosť a 27,8 % podiel na trhu, pričom najvyšší rating v hlavnom vysielacom čase dosiahla vo štvrtok (21.9.) a v nedeľu (24.9.) – zhodne až 13,1 % sledovanosť – a v pondelok (18.9.) mala najlepší share 30,9 % (CS 12+).

TOP programom univerzálneho publika bolo Najlepšie počasie, ktoré včera zaznamenalo až 14,7 % sledovanosť a 29,2 % podiel na trhu. Najlepší priemerný zásah dosiahli nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 907-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) s 12,8 % ratingom a 26,7 % share (CS 12+).

Z nespravodajských relácií TV JOJ boli v uplynulý týždeň v CS 12+ najúspešnejšie zábavné show – Inkognito si v pondelok vyslúžilo 10,9 % a vo štvrtok 10,8 % sledovanosť. Piatková show Všetko čo mám rád zaznamenala svoj rekordný rating v komerčnej cieľovej skupine s 8,5 % sledovanosťou a u starších dosiahla druhý najlepší, až 10,4 % rating. Najpočetnejšou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s vysoko nadpriemernou, až 14,8 % sledovanosťou. Po Všetko čo mám rád si diváci pozreli aj špeciál tejto show s kultovým hosťom Anderom z Košíc, ktorý bol so svojou premiérou takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania (v CS 12+ aj CS 12-54). Ženy v CS 45-54 zaznamenali až 13,4 % rating.

Úspešný bol tiež nedeľný kinohit na JOJke – akčné sci-fi Jurský svet uprednostnili diváci v komerčnej cieľovej skupine pred konkurenciou (10,8 % Rtg), najviac film zaujal mužov v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktorí zaznamenali až 15,2 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Deň narcisov už po piatykrát v dm Slovenskí zákazníci rozhodli: Kaufland je spomedzi reťazcov s potravinami ich najobľúbenejšia značka

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.