Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. marca 2017 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Tím pekárov Tesca predstaví zákazníkom nové receptúry

Bratislava, 6.3.2017 – Vysoká kvalita vstupných produktov, vyššia hmotnosť, lepšia chuť, inovácie a sledovanie trendov, dostupnosť a prijateľná cena. Na to kladie dôraz tím pekárov v predajniach Tesca, ktorý má jasnú víziu – stať sa lídrom na trhu v kvalite a ponuke vo výrobe pečiva a chleba na Slovensku. Tesco sa v rámci svojich vlastných pekární vracia k pôvodným receptúram, v ktorých dominujú maslové a kváskové produkty. Pôvodným receptúram tím Tesco pekárov prispôsobil aj aktuálnu ponuku pekárenských výrobkov.

Nároky zákazníkov stúpajú

Spoločnosť Tesco na Slovensku ročne predá vyše 280 miliónov kusov pekárenských výrobkov a 2,3 milióna cukrárenských výrobkov. Aj to je dôvod, prečo spoločnosť zrealizovala medzi zákazníkmi vlastný prieskum o tom, podľa čoho si vyberajú pekárenské výrobky a aké výrobky uprednostňujú.

Výsledky prieskumu potvrdzuje aj Pavol Halasz, manažér nákupu pekárenských výrobkov spoločnosti Tesco pre strednú Európu: „Kvalita vstupného produktu je mimoriadne dôležitá pre konečný výsledok. Pečivo musí aj skvele chutiť, nielen dobre vyzerať. Dosiahnuť sa to dá len s kvalitnými vstupnými surovinami – múkou, maslom, mliekom.“ Tesco, ktoré ako jeden z mála reťazcov na trhu prevádzkuje aj vlastné pekárne, s tímom majstrov pekárov neustále inovuje produkty a posúva hranicu kvality vyššie aj prísnymi kontrolami. Cieľom reťazca je stať sa lídrom na trhu v ponuke pekárenských výrobkov.

Vieme, čo naši zákazníci chcú

Podľa spotrebiteľského prieskumu naprieč krajinami strednej Európy zákazníci radi nakupujú výrobky, ktoré sú čerstvé – pri pečive ich o tom presviedča fakt, že sa na pulty dostávajú ešte teplé. Tesco vo vlastných pekárňach v zázemí obchodov pečie priamo okolo 50 druhov výrobkov.

Prieskum tiež ukázal, že prírodné a plnohodnotné suroviny nie sú jediným kľúčovým aspektom, rozhoduje aj to, ako dlho vydrží pečivo čerstvé. Aj preto pečivo s receptúrou bez mlieka čaká inovácia – bude sa pripravovať z kváskového cesta, aby bolo mäkšie a vydržalo dlhšie čerstvé.

Tesco v nadchádzajúcej sezóne rozšíri aj ponuku maslového pečiva – napríklad pribudnú croissanty s 20 % podielom masla. Podľa novej receptúry pečie Tesco už aj obľúbené šišky, donuty, mazance a vianočky. V šiškách nájdu zákazníci viac plnky, ako boli zvyknutí, bez zmenenej ceny, čokoládové rolky zase po novom obsahujú dvojnásobok čokolády. Tesco aktuálne ponúka aj nové druhy pečiva s prísadami ako goji, alebo chia semienka či rôzne alternatívy pečiva pre zákazníkov s intoleranciou na niektoré potravinové zložky.

Pre fanúšikov Tesco Finest

Tesco rozšírilo ponuku svojej prémiovej privátnej značky Tesco Finest o nové druhy muffinov s jahodami, rebarborou či zázvorom. V čokoládových muffinoch si zákazníci pochutia na troch druhoch čokolády. Fanúšikovia značky Finest nájdu v ponuke aj kváskové chleby Dinkel Wachauer – svetlý, olivový a rustic – pripravované z dlho zrejúceho cesta. Dokáže totiž absorbovať viac vody, jeho štruktúra je nadýchanejšia a chlieb je lepšie stráviteľný. Chleby

K téme

Značka Ayvens vstúpila už aj na slovenský trh. Stáva sa najväčším hráčom na trhu udržateľnej mobility dm sa odpája od fosílnych palív. Ambiciózny plán odpojenia sa od plynu sa napĺňa

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.