Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. októbra 2013 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Tesco radí zákazníkom, ako nakladať s čerstvými potravinami

BRATISLAVA 9. októbra – Záujem o kvalitu potravín nekončí zaplatením tovaru zákazníkom. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. zároveň ponúka zákazníkom i rady ako s čerstvými potravinami ďalej nakladať. Preto spustilo web stánku www.tescokvalita.sk. Na nej zákazníci nájdu cenné rady, ako vybrať správny výrobok, ako ho skladovať či aké nutričné hodnoty má mäso.

Ideálna teplota skladovania čerstvého mäsa je 0 až 2 stupne Celzia, ak si kúpite kuracie mäso balené na polystyrénovej tácke, treba ho v chladničke skladovať vodorovne, žltý nádych hydiny môže byť spôsobený vyšším podielom kukurice v krmive, … Aj takéto rady získajú návštevníci webstránky www.tescokvalita.sk. „Vždy sme interne venovali veľkú pozornosť kvalite potravín, aké potraviny ponúkame, aký majú pôvod, či boli náležite vyrábané a skladované. Teraz sme sa rozhodli ísť ešte o krok ďalej a naše praktické skúsenosti a vedomosti ponúknuť i verejnosti,“ vysvetľuje Andrea Lapuniková, riaditeľka marketingu spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Podľa jej slov totiž starostlivosť o zákazníka nekončí jeho odchodom z

Webstránka v súčasnosti obsahuje tipy, recepty či informácie o mäse. Každopádne v blízkej budúcnosti sa obsahovo rozrastie aj o ovocie a zeleninu, mliečne výrobky či pečivo. „Ide o stredoeurópsku iniciatívu. Podobné webstránky vzniknú i v Českej republike či Maďarsku,“ pokračuje Andrea Lapuniková.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. sa dlhodobo sa snaží zvýšiť povedomie Slovákov o potravinách a ich kvalite. V minulosti spustilo napríklad videoblog, v ktorom manažér kontroly spoločnosti upozorňuje ako poznať kvalitné a čerstvé potraviny.. „Edukačné kampane považujeme za logický krok. Pretože ak máte skúsenosti v určitej oblasti mali by ste sa o ne podeliť,“ nadväzuje Andrea Lapuniková. Podľa nej informovaný zákazník totiž dokáže rozoznať kvalitu lepšie, a preto vyhľadáva obchodníkov, v ktorých ponuke ju vždy nájde.

Videoblogy ako poznať kvalitné potraviny zákazníci nájdu na youtube.com

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Hermes Komunikátor roka 2018 zverejnil nominácie Vy rozhodnete, ktorým ďalším 231 komunitným projektom pomôže Tesco s realizáciou

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies