Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. júla 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Televízie JOJ Group cez víkend opäť prvou voľbou divákov

BRATISLAVA 13. júla – Druhý júlový víkend obsadil program televízie JOJ prvé priečky rebríčka najsledovanejších relácií dňa v CS 12-54, ktorému od piatku do nedele kraľovalo Najlepšie počasie. V sobotu bola JOJka lídrom slovenského trhu v prime time pre obchodne dôležité publikum.
JOJ Group uplynulý víkend opäť pritiahla slovenských divákov k obrazovkám pestrým programom svojich televíznych staníc. Spravodajské relácie TV JOJ obsadili prvé priečky rebríčka najsledovanejších programov a večerné filmy takisto zaujali komerčne dôležité publikum vo veku 12-54 rokov. JOJka sa navyše v piatok 10. júla stala trhovým lídrom v prime time, pričom dosiahla svoj najlepší tohtoročný piatkový share v hlavnom vysielacom čase v rámci CS 12-54 (24,2 % Shr a 6,0 % Rtg v CS 12-54).
Celkovo bola v prime time JOJ Group prvou voľbou mužského diváka od štvrtka až do nedele (CS 12-54). Najlepší trhový podiel dosiahla televízna skupina v tejto cieľovke v piatok (32,4 % Shr) a najvyššiu sledovanosť zasa v nedeľu 12. júla (8,0 % Rtg).
Najviac divákov za celý víkend spomedzi všetkých slovenských TV staníc mal nedeľný Šport na JOJke, ktorý si pozrelo 541-tisíc ľudí v CS 12+ a relácia tak dosiahla vynikajúcu 11,5 % sledovanosť a 32,0 % share. Lepší podiel na trhu s univerzálnymi divákmi dosiahli včera Noviny TV JOJ s 32,1 % share, výbornú sledovanosť s 526-tisíc divákmi malo tiež Najlepšie počasie (11,2 % Rtg v CS 12+). Všetky tri relácie zaujali v mladšej cieľovej skupine prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa (v CS 12-54)
Od piatka do nedele bolo prvou voľbou slovenských divákov v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54) jednoznačne Najlepšie počasie televízie JOJ. V piatok 10. júla to bolo celkovo 494-tisíc divákov (30,7 % Shr a 10,5 % Rtg v CS 12+), v sobotu 11. júla 406-tisíc divákov (28,3 % Shr a 8,7 % Rtg v CS 12+).
V sobotu publikum prilákala tiež česká komédia Kameňák 1, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa pre divákov vo veku 12-54 rokov (19,5 % Shr a 5,1 % Rtg). V piatok si zas na JOJke nenechali ujsť kultový film Stevena Spielberga Jurský park (24,1 % Shr a 6,6 % Rtg v CS 12-54), ktorý zaujal najmä mužov (33,2 % Shr v CS 25-34 a 7,5 % Rtg v CS 45-54).
Darilo sa aj PLUSke, ktorá v rámci obchodne dôležitého publika dosiahla svoj najlepší sobotný podiel na trhu v tomto roku v prime time (6,5 % Shr), aj celodenne (5,9 % Shr), a to predovšetkým vďaka večernému filmu Rallye smrti 2 (8,8 % Shr a 2,3 % Rtg v CS 12-54)

Miroslava Klempová, marketing manager TV JOJ, zdroj dát: PMT Slovakia

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

nr;sa

K téme

UPC: Hrozí úplný zákaz českých staníc v ponuke slovenských operátorov UPC uvádza novinku – „Rýchla SIM cez UPC“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.