Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
94504_self checkout 676x450.jpg
16. decembra 2020 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Technologické novinky z Lidla: Samoobslužné pokladnice a e-cenovky

16.12.2020 – Nákup v Lidli bude ešte jednoduchší a rýchlejší.

Lidl si pre svojich zákazníkov pripravil dve koncoročné technologické novinky: samoobslužné pokladnice a elektronické cenovky. Cieľom diskontného reťazca je zabezpečiť ešte lepšiu zákaznícku skúsenosť a umožniť komfortnejší a rýchlejší nákup.

Prvých šesť samoobslužných pokladníc sprevádzkoval Lidl v predajni v bratislavskom obchodnom centre Vivo. V najbližších týždňoch a mesiacoch pribudnú v ďalších desiatkach predajní, primárne v tých zákaznícky najvyťaženejších. „Hlavnou výhodou takýchto pokladníc je ich samoobslužnosť a vhodné sú najmä pre zákazníkov s menším nákupom. Svoj nákup si zákazník sám naskenuje veľmi rýchlo, jednoducho a pohodlne. Robíme všetko pre to, aby takýto komfort mali všetci naši zákazníci,“ povedal Pavol Černek, vedúci úseku organizácie predaja v Lidli. Nasadenie samoobslužných pokladníc je súčasťou záväzku diskontu obslúžiť zákazníkov čo najrýchlejšie. Nákup má byť totiž radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. V tejto súvislosti vyhlásil Lidl na jeseň stop čakaniu na pokladniciach. Jednoduchosť nákupu garantuje zákazníkom aj prísľubom rýchleho nablokovania tovaru. Rýchly, ale pritom pohodlný nákup všetkého potrebného je dôležitý vždy, obzvlášť však v súčasnej pandemickej situácií.

Ďalšou inováciou sú elektronické cenovky. Diskont ich postupne nasadzuje pri sortimente ovocia a zeleniny. „Boli sme jednou z prvých Lidl krajín, ktoré sa začali zaoberať nasadením tejto novinky a do konca obchodného roka budeme mať elektronické cenovky vo všetkých našich predajniach. Takéto cenovky fungujú podobne ako čítačky kníh, na báze elektronického papiera. Sú dobre čitateľné a nespotrebúvajú takmer žiadnu energiu. Zavedením elektronických cenoviek ušetríme ročne 12 ton papiera,“ vysvetlil IT riaditeľ Lidla Miroslav Jaššo. Výhodou elektronických cenoviek je ich aktualizácia v reálnom čase. Úlohou zamestnancov je spárovanie produktu s elektronickou cenovkou, zvyšok už beží automaticky. Nejde pritom o jediný ekologický počin Lidla z nedávnej doby. Na jeseň spustil diskont projekt Nenechajme to plávať, v rámci ktorého motivuje zákazníkov k zníženiu spotreby jednorazových mikroténových vreciek.

Informačný servis

K téme

Dôsledky inflácie sa podpísali na zákazníckej skúsenosti, rebríčku KPMG zákaznícky najobľúbenejších značiek opäť dominujú kníhkupectvá Cenu SYGA 2024 vyhrali stredoškolskí študenti s projektom simulácie technologického procesu finalizácie pneumatík

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.