Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
90219_srr 676x452.jpg
21. marca 2019 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Súťaž Podnikové médium roka

BRATISLAVA 21. marca 2019 – Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ako uchopiť komunikáciu.  Súťaž sa zameriava na niekoľko z nich, pričom svoj priestor majú tak tradičné formy, ktoré stále plnia svoj účel a zámer značky, ale aj moderné formy komunikácie.  Súťažné práce môžu prihlasovať agentúry, firmy, ale aj štátne a mimovládne organizácie do konca marca.

Súťaž je určená pre široké spektrum foriem firemnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo pre zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, časopisy či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné alebo produktové web stránky, facebookové a instagramové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je audiovizuálna prezentácia, viral a voľné formy.

Súťaž je určená komerčným subjektom, reklamným a PR agentúram a svoje práce pravidelne prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie.  Prihlásené práce posudzuje 5-členná odborná porota v 15 kategóriách. Každoročne sa udeľujú aj špeciálne ocenenia, vrátane ceny GRAND PRIX. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul  Podnikové médium roka. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už šestnásťkrát v spolupráci s Non-Stop Production.  Partnermi súťaže je agentúra PBR Communication Agency, SITA, TASR a Startitup.sk.

Prihlášky súťažných prác, ktoré boli realizované v roku 2018, je potrebné zasielať do 31. 03. 2019.

Súťažné kategórie 16. ročníka Podnikové médium roka:

Podnikové noviny
Podnikové časopisy – externá komunikácia
Podnikové časopisy – interná komunikácia
Časopisy škôl a tretieho sektora
Noviny a časopisy rozpočtových organizácií
Webové stránky
Podniková brožúra a leták
Audiovizuálna prezentácia
Virál
Výročná správa
Elektronický magazín
Facebook stránky
Instagramový profil
Podnikový kalendár
Voľné formy

Bližšie informácie o súťaži: 

www.facebook.com/podnikovemediumroka
www.podnikovemedium.sk
E-mail: podnikovemedium@gmail.com

K téme

Vyhrajte spolu s BILLA ročné nákupy v hodnote 3 500 eur V žilinskom a trenčianskom regióne už začína jazdiť 10 nových elektrických vlakov Panter

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.