Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. júla 2013 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Staropramen prináša na trh limonádu zo sladu

BRATISLAVA 2. júla – Pred dvomi rokmi prekvapil Staropramen domáci český trh uvedením beermixov – nízkoalkoholického mixu svetlého piva a ovocnej šťavy. Dnes sú pivné mixy obľúbeným nápojom a etablovaným segmentom. Staropramen, líder v inováciách medzi českými pivovarmi, sa teraz chystá nájsť si cestu k novým spotrebiteľom a príležitostiam uvedením prvej nealkoholickej sladovej limonády pre dospelých. Začiatkom júla sa v obchodnej sieti, reštauráciách a pohostinstvách po prvý raz objaví Staropramen Sládkova Limonáda.

„Našou ambíciou je stať sa najinovatívnejšou pivovarníckou spoločnosťou v Česku, ktorá svojimi výnimočnými značkami napĺňa očakávania milovníkov piva. Vďaka úspechu radu pivných mixov Staropramen Cool, ale napríklad aj nášho Staropramen Nefiltrovaného, sa nám podarilo získať priazeň veľkého množstva nových spotrebiteľov a zákazníkov. Beermixy sú na trhu už dva roky. Nastal tak vhodný čas pre ďalšie rozšírenie našej ponuky. Zo všetkých variant, ktoré sme v uplynulej dobe zvažovali, nás najviac zaujala možnosť osloviť spotrebiteľov prvým prírodným nealkoholickým osviežením pre dospelých, ktorá ale zároveň vychádza z nášho pivovarníckeho umenia. Položili sme si otázku: čo sa stane, keď sa náš sládok rozhodne uvariť osviežujúcu limonádu zo sladu? A tak vznikla Staropramen Sládkova Limonáda,“ hovorí o novinke Zbyňek Kovář, generálny riaditeľ spoločnosti Pivovary Staropramen.

Nový nápoj z pražského pivovaru ponúka 100 % prírodné osvieženie. Neobsahuje konzervanty, umelé farbivá ani sladidlá. Na pultoch bude v dvoch variantoch – „Original“ s jemnou sladovou chuťou a „Jablko“ s prírodnou chuťou jabĺk. „Výroba našej sladovej limonády začína dôkladným výberom kvalitného českého jačmeňa. Z neho vzniká slad, ktorý pomelieme, uvaríme a necháme prejsť špeciálnym procesom kvasenia tak, aby pri ňom nevznikal alkohol. Nápoj jemne sýtime prirodzene vzniknutým oxidom uhličitým a citlivo dochutíme ovocnou šťavou. Takto plníme do fliaš,“ objasňuje proces výroby Zdeněk Lux, hlavný sládok pivovaru Staropramen. „Hľadanie správnej receptúry a chuti nám trvalo päť mesiacov. Nielen kvôli názvu sme si dali veľmi záležať,“ dodáva Zdeněk Lux s úsmevom.

Pri vývoji Sládkovej Limonády vychádzal Staropramen z rastúceho dopytu po lokálnych produktoch a po zdravom životnom štýle spotrebiteľov. „Vidíme nárast skupiny ľudí, ktorá si stále viac vyberá prirodzenú alternatívu k štandardným nealko nápojom. Sme však presvedčení, že cestu k našej novinke si nájdu aj všetci tí, ktorí ju v nasledujúcich týždňoch a mesiacoch ochutnajú a jednoducho im zachutí. Aby túto možnosť malo čo najviac spotrebiteľov, pripravujeme na letné mesiace rozsiahlu komunikačnú kampaň, vrátane obľúbených ochutnávok,“ vysvetľuje Radka Stratená, manažérka marketingu Staropramen-Slovensko.

Aj s nulovým obsahom alkoholu je Sládkova Limonáda nápojom pre dospelých. A to kvôli značke v jej názve. „Staropramen bude vždy svetom dospelých. Naša značka je viac ako 100 rokov spojená primárne s pivom. V tomto svete však už nevládne výhradne tradičné alkoholické pivo, aj keď mu bude stále dominovať. V súlade so zmenami v životnom štýle našich spotrebiteľov budeme aj v budúcnosti hľadať nové nápoje na báze piva alebo sladu. Aj v nich vieme zhodnotiť naše dlhoročné pivovarnícke skúsenosti, ktoré zbierame už od roku 1869,“ dodáva Zbyněk Kovář.

Sládkova Limonáda sa predáva v sklenenej 0,5 l fľaši, aby sa odlíšila od klasického pivného portfólia Staropramenu. Zároveň tak môže vyniknúť jej autentická zlatistá farba. Etikety a distribučné balenie limonády – papierový kartón 20×0,5 l – zaujmú atraktívnym dizajnom, ktorý stavil na prírodné motívy. Dizajn je v súlade s celkovým štýlom novinky a v obchodnej sieti môže poslúžiť na podporu vizibility na ploche. Dizajn obalov je dielom agentúry Cocoon. Uvedenie nového produktu Sládkova Limonáda sprevádza marketingová podpora, ktorá zahŕňa PR aktivity, ATL komunikáciu a BTL podporu.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

PR.Konektor expanduje, pripája EFCOM PR.Konektor expanduje, pripája EFCOM

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.