Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
87695_foto oceneni muza merkura  676x507.jpg
27. apríla 2018 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

ST.NICOLAUS získal retailových oscarov v súťaži Múza Merkúra

BRATISLAVA 27. apríla 2018 – V  súťaži Múza Merkúra odborná porota hodnotí kreatívne marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku. Spoločnosť ST.NICOLAUS si tento rok odniesla zo súťaže až tri významné ocenenia.

ST.NICOLAUS prihlásil do súťaže tri projekty realizované v uplynulom roku a zožal veľký úspech – každý z  projektov zabodoval.  V kategórii Promoaktivity a eventy získali hneď dve ceny.

Retailového Oscara – 1. miesto získal projekt Soberano & káva, v ktorej spotrebiteľovi predstavili novú formu konzumácie kategórie brandy spojením brandy a kávy prostredníctvom nevšedného zážitku v ochutnávkovej kampani.

Kreativita komplexnej podpory borovičky BOREC si vyslúžila 3. miesto. Spotrebiteľ sa s novinkou zoznámil v on-line komunikácii, TV sponzoringu, bilboardovej kampani a priamo v predajni BOREC na seba upozorňoval  špeciálnym umiestnením, vizibilitou, ochutnávkami a atraktívnymi darčekmi.

Aj ďalší z portfólia produktov zabodoval. Nicolaus Vodka sa zaradila medzi TOP tri značky v obchode, čo možno považovať v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu za mimoriadny úspech. Nicolaus Vodka Limitovaná edícia LIMITLESS EDITION s unikátnou etiketou so svietiacim efektom  si zo súťaže odniesla bronzové 3. miesto. K predstaveniu značky LIMITLESS – Nemám limit – výrazne prispela spolupráca s hudobníkmi v online komunikácii na sociálnych sieťach, aj na festivaloch.

„Získané ocenenia si nesmierne vážime a tešíme sa, že kreativita našich projektov oslovila nielen zákazníkov priamo v predajniach, ale aj odborníkov, Sú potvrdením toho, že kráčame správnou cestou,“ zhodnotila Natália Brezovanová, Trade Marketing Manager – retail spoločnosti ST.NICOLAUS-trade.

Cieľom renomovanej súťaže pre obchodníkov a marketérov Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za predchádzajúci rok.

K téme

Smolenický zámok pozýva na ochutnávku exkluzívnej zámockej medoviny Slovenskí zákazníci rozhodli: Kaufland je spomedzi reťazcov s potravinami ich najobľúbenejšia značka

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.