Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
95769_new project 676x444.jpg
1. júna 2021 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Spotrebitelia ocenili novinky v privátnej značke COOP Jednoty, syrové nite a žihľavový šampón zvolili za najlepšie na trhu

1.6.2021 – Maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek. V každoročnom veľkom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľa-Najlepšia novinka 2021 uspela v kategórii Syry, a víťazstvom v kategórii Vlasová kozmetika prvý raz bodovala aj v nepotravinárskom sortimente.

Víťazným produktom v kategórii Syry sa stali COOP nite syrové z produktovej rady Mamičkine dobroty, ktoré domáci reťazec ponúka v údenej aj neúdenej verzii. V kategórii Vlasová kozmetika COOP Jednota uspela s COOP žihľavovým šampónom z úplne novej produktovej rady kozmetiky Biova od slovenského výrobcu.

„Tešíme sa, že spotrebitelia naše výrobky obľubujú, o to viac, že sú slovenského pôvodu. Každou kúpou slovenského výrobku zákazníci podporujú domácich producentov, čím zároveň napomáhajú rastu ekonomiky, zamestnanosti a nepochybne aj potravinovej sebestačnosti Slovenska. Z víťazstva máme dvojnásobnú radosť obzvlášť preto, že o prvenstvách v jednotlivých kategóriách rozhodovala verejnosť. Potvrdzuje sa, že náš záujem pomáhať slovenským poľnohospodárom, farmárom a výrobcom aj prostredníctvom privátnej značky má veľký zmysel,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Produktová rada Mamičkine dobroty patrí medzi najobľúbenejšie kategórie v privátnej značke COOP Jednoty. Zákazníci výrobky ľahko identifikujú podľa atraktívneho obalu s ľudovými motívmi. Obzvlášť mliečny sortiment zahrňujúci kvalitné produkty výlučne slovenského pôvodu je u spotrebiteľov veľmi obľúbený. Mamičkine dobroty sú na trhu už viac ako desaťročie. Kategória aktuálne zahrňuje 64 produktov.

Nová značka Biova má samostatný image a dizajn, aby sa výrazne odlíšila od potravinových značiek a podtrhla tak svoju kvalitatívnu úroveň. Osloviť má tradičného zákazníka COOP Jednoty, ktorý si chce popri nákupe potravín zakúpiť aj kozmetiku, avšak pritiahnuť chce aj nových spotrebiteľov všetkých vekových kategórií hľadajúcich dobrú kvalitu za lepšiu cenu ako brandové produkty. „Názov Biova môže niektorým našim zákazníkom znieť povedome – na našom trhu už kedysi značka kozmetiky Biova bola. Patrila k obľúbeným produktom, a preto sme sa rozhodli nadviazať na jej tradíciu,“ spomenul obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák. Kozmetická značka Biova zahŕňa pätnásť výrobkov, medzi ktoré patria šampóny, sprchové gély, krémy na ruky, gély na vlasy a výrobky dámskej hygieny.

COOP Jednota využila uvedenie novej kozmetickej rady aj ako príležitosť pre environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. „Obal každého výrobku sme doplnili o grafický symbol znázorňujúci farebný kontajner navádzajúci spotrebiteľov správne triediť prázdny obal jednotlivých produktov. Farebné kontajnery využívame aj na obaloch nákupných tašiek a postupne ich chceme použiť na ostatné výrobky našej vlastnej značky,“ dopĺňa obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák.

COOP Jednota predáva pod privátnou značkou viac ako 700 produktov, z ktorých 85 percent pochádza od slovenských dodávateľov. V roku 2019 si pripomenula 20. výročie vstupu vlastnej značky na trh.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Počas desiateho ročníka si spotrebitelia vyberali svoje najobľúbenejšie výrobky v 45 kategóriách spomedzi rekordných 137 produktov uvedených na trh od januára 2020 do mája 2021. Dvetisíc oslovených hlasujúcich hodnotilo predovšetkým chuť, výzor, obal, kvalitu a značku. Na základe výsledkov prieskumu COOP Jednota získala prvenstvá v kategórii Syry a Vlasová kozmetika.

Voľba spotrebiteľa – Najlepšia novinka 2021 – víťazné produkty COOP Jednoty

Kategória Syry: COOP NITE SYROVÉ MAMIČKINE DOBROTY

Kategória Vlasová kozmetika: COOP ŠAMPÓN ŽIHĽAVOVÝ BIOVA

Informačný servis

K téme

Ide to aj bez sáčkov, presvedčil zákazníkov Lidl Kaufland spúšťa oficiálne testovanie zálohovania jednorazových nápojových obalov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.