Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
105201_perwoll_fashion week 8 676x451.jpg
10. septembra 2024 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

#RethinkNew: Second-handová móda na mólach Fashion Weeku v Kodani

10.9.2024 – Perwoll, ako oficiálny partner Fashion Weeku v Kodani, ktorý sa uskutočnil 6. augusta, usporiadal v rámci podujatia #RethinkNew prehliadku second-handovej módy. Pod aktuálnym mottom kampane #RethinkNew sa v pavilóne Langelinie na kodanskej promenáde zišli zástupcovia medzinárodnej tlače a influenceri.

Spolupráca Perwoll a Fashion Week v Kodani chce ísť príkladom v sociálne a ekologicky udržateľnej móde. Zatiaľ čo sa Fashion Week usiluje o významné udržateľné zmeny v módnom priemysle, Perwoll prispieva k týmto zmenám inovatívnymi technológiami, ktoré udržiavajú farby a vlákna dlhšie svieže a znižujú tak plytvanie zdrojmi.

Perwoll v rámci podujatia #RethinkNew ukázal, ako je možné inovatívne stylovať použité kusy oblečenia. Škótska stylistka Victoria Lee, ktorá sa venuje udržateľnej móde, na vlastnej módnej prehliadke predviedla modely z obľúbených obnosených kúskov pred zástupcami médií zo 17 krajín. Victoria Lee od novembra podporuje záväzok Perwollu k udržateľnému módnemu priemyslu. Ako riaditeľka pre módu dohliada na to, aby sa v kampaniach objavovala iba obľúbená second-hand móda. Na podujatí spolupracovala s 15 influencermi z desiatich rôznych krajín, internetovým second-hand obchodom Sellpy a kaderníkmi Schwarzkopf, aby vytvorila jedinečné diela.

Na podujatí #RethinkNew okrem módnej prehliadky čakali na zástupcov tlače a influencerov rôzne zážitkové zóny: na jednom mieste boli prezentované viaceré fakty o dopadoch fast fashion, aby sa zvýšila informovanosť hostí. Perwoll v spolupráci so spoločnosťami Sellpy, Remake a riaditeľkou pre módu Victoriou Lee ukázal, ako sa dá udržateľným spôsobom spraviť radosť z módy.

V improvizovanom laboratóriu bola predstavená špeciálna technológia Perwoll Renew na skutočnom oblečení a hostia sa mohli sami presvedčiť o efekte „pred a po”.

Technológia Renew zaisťuje trvalú starostlivosť o farby a vlákna, takže oblečenie vyzerá a pôsobí ako nové po dlhšiu dobu. Touto inováciou chce Perwoll znížiť nadmernú spotrebu módnych kúskov a spoločne s partnermi budovať kultúru slow fashion. Internetový obchod so second-hand tovarom Sellpy predviedol hosťom vo svojom showroome rôzne obľúbené obnosené kúsky ako skutočné šik modely.

Medzinárodná mimovládna organizácia Remake, ktorá vedie kampaň za slow fashion a usiluje sa o zníženie nadmernej produkcie oblečenia, vytvorila výzvu #NoNewClothes. Celosvetová kampaň vyzýva ľudí, aby si počas 90 dní nekupovali žiadne nové oblečenie.

„Toto podujatie a s ním spojená módna prehliadka obľúbených obnosených kúskov v Kodani je pre Perwoll významným míľnikom. Sme hrdí na to, že v rámci kampane #RethinkNew zvyšujeme povedomie o kráse a hodnote second-handovej módy. Dnešný večer nás priblížil k nášmu cieľu ukázať ľuďom, že skutočný štýl nemusí nutne znamenať nákup nového oblečenia. To sa odráža aj vo výsledkoch prieskumu medzi hosťami: väčšina z nich by si po podujatí dala predsavzatie, že zmení štýl svojho obliekania a bude viac využívať obľúbené obnosené kúsky,“ vysvetľuje globálny marketingový riaditeľ spoločnosti Henkel pre starostlivosť o tkaniny Jan Kruse.

Informačný servis

K téme

Jeseni vládne červená, nielen v novej kampani Answear.sk: „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí” Festivalová kolekcia WE ARE ONE SOUND: Oslávte slobodu a radosť letných dní s Answear.LAB

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.