Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
94789_new project 14 676x444.jpg
29. januára 2021 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Pivný líder na slovenskom trhu predstavil nealkoholickú inováciu Heineken® 0.0

29.1.2021 – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavila dlho očakávanú novinku – Heineken® 0.0. Dokonale vyvážená chuť tohto svetoznámeho piva je teraz dostupná v nealkoholickej verzii aj na slovenskom trhu. Heineken® 0.0 je určený pre všetky milovníčky a všetkých milovníkov prémiového piva, ktorí si z rôznych dôvodov nemôžu alebo nechcú vychutnať jeho alkoholický variant.

Celosvetovo známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante, teraz prichádza vo verzii bez alkoholu. Heineken® 0.0 je osviežujúci nealkoholický ležiak varený podľa unikátnej receptúry, ktorá mu dodáva typickú vyváženú chuť. K dispozícii je v 0,5 l plechovke za odporúčanú cenu 1,11 Eur a postupne bude dostupný vo všetkých maloobchodných sieťach.

„Pivo Heineken® je obľúbené po celom svete a my sme radi, že môžeme predstaviť jednu z najväčších inovácii tejto značky od jej vzniku, teraz aj na slovenskom trhu. Najdôležitejšie pre nás bolo, aby sme našim zákazníkom vedeli stále ponúknuť nezameniteľnú chuť a kvalitu, na ktorú sú v spojení so značkou Heineken® zvyknutí. To sa nám podarilo a odteraz si budú môcť vychutnať Heineken® aj všetci tí, ktorí si alkoholický variant z akýchkoľvek dôvodov nemohli dovoliť,“ uviedla brand manažérka značky Heineken® na slovenskom trhu Radoslava Stratená.    

Heineken Slovensko pri uvedení novinky nadviazal na celosvetovú kampaň značky Heineken® podporenú claimom „Teraz už môžeš“ (Now you can). Jej súčasťou je využitie stále populárnejšej tradície aj u nás na Slovensku – Suchý január (Dry January) Cieľom je podporiť ľudí, aby sa počas tohto mesiaca zdržali konzumácie alkoholu. Vďaka tomu, že Heineken® 0.0 neobsahuje alkohol, zákazníci si ho bez výčitiek môžu vychutnať aj počas tohto obdobia. „V našej úvodnej kampani ľudom hovoríme, že ´teraz už môžu´. Chceme tým povedať, že s pivom Heineken® 0.0 si teraz môžu vychutnať akúkoľvek aktivitu, robiť, čo ich baví, plniť si novoročné predsavzatia, samozrejme s prihliadnutím na súčasnú situáciu a dodržiavaním platných opatrení, a pritom sa nemusia vzdať obľúbenej chuti piva Heineken®. S úsmevom hovoríme, že Heineken® 0.0 je neoficiálnym pivom novoročných predsavzatí,“ doplnila Radoslava Stratená.

Viac o značke Heineken®

Značka Heineken® má viac ako 140-ročnú tradíciu a dnes sa predáva v 192 krajinách sveta, kde sa denne načapuje 25 miliónov pív tejto prémiovej značky. Viac informácii nájdete na www.heineken.sk.

Informačný servis

K téme

Slováci čoraz viac nakupujú pivo vo vratných fľašiach. Je za tým nostalgia, štýl, no najmä ekológia Kovář z Prazdroja: Vratné fľaše sa mi spájajú s pivom, ktoré miloval aj môj otec. Dnes nimi chránime prírodu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.