Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. februára 2014 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Percentuálny podiel slovenských potravín v Kauflande

BRATISLAVA 11. februára – Spoločnosť Kaufland Slovenská republika v.o.s. odovzdala Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR (MPRV SR) v zmysle platných predpisov polročný výkaz o percentuálnom podiele predaja vybratých potravín podľa krajín pôvodu s údajmi za 2. polrok 2013.

Údaje budú podľa pokynov MPRV SR opäť zverejnené zoznamom prevádzkovateľov podľa výšky %-tuálneho podielu obratu z predaja potravín pôvodom zo Slovenskej republiky, ktoré budú umiestnené na všetkých obchodných prevádzkach Kauflandu.

Podľa nového výkazu možno v sieti Kaufland očakávať vykázanie poklesu podielu slovenských potravín na obrate z predaja z 51,5% v 1. polroku 2013 na 50,2% na konci roka 2013. Podľa prepočtov spoločnosti Kaufland bol pokles o 1,3% spôsobený presunom výroby jedlých olejov vyrábaných pod značkou Palma a alkoholických nápojov pod značkou Imperator do zahraničia, čím už nemožno tieto výrobky považovať za slovenské.

Keďže sa jedná o výrobky s významnými podielmi vo svojich sortimentoch, došlo aj k ovplyvneniu celkového podielu slovenských výrobkov na obrate z predaja v maloobchodnej sieti Kaufland.

Spoločnosť Kaufland Slovenská republika v.o.s. bude aj naďalej vyvíjať maximálne úsilie na postupné zvyšovanie ponuky potravín vyrobených na Slovensku v zmysle Iniciatívy Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR a Potravinárskej komory Slovenska na podporu ekonomiky Slovenska.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Polovica mladých spotrebiteľov považuje nákup falšovaných výrobkov za prijateľný Integrovaná správa Philip Morris International za rok 2022 hovorí aj o transformácii tabakovej spoločnosti na bezdymovú

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.