Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
31. júla 2013 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

Päť tipov starostlivosti o nohy

BRATISLAVA 31. júla – Symbol ženskosti a prílev sebavedomia. K tomu pohľad na svet z výšky a typický rytmus „opätkovej“ chôdze, ktorý údajne privádza mužov do šialenstva. Milovala ich Marilyn Monroe a život bez nich si nevie predstaviť nejedna z nás. Podpätky sú naša slabosť.

Predlžujú nám nohy, vylepšujú postavu, dodávajú gráciu aj sexepíl. Sexi nôžky a labutie držanie tela si však skôr či neskôr vypýtajú daň. Za ploché nohy, bolestivé otlaky, neestetické výrastky a hlavne nebezpečné kŕčové žily môžu aj vysoké topánky.

Vyzerať príťažlivo a zároveň myslieť na svoje zdravie. Nemožné? My vám ukážeme, že sa to dá. S praktickými radami ako nosiť podpätky, aby nás neboleli, sa s nami podelila Alena Langová, marketingová manažérka CCC.

5 typov ako si šetriť nôžky, ktoré vás nosia

1. 15 cm a 5 cm môže predstavovať obrovský rozdiel
Nie všetky podpätky sú hrozbou pre vaše nohy. „Skúste pre zmenu zvoliť namiesto vysokánskych ihličiek širší a hlavne kratší podpätok. Vaše nohy si v ňom určite nájdu pohodlnú polohu, budú prirodzenejšie tvarované a vy si vychutnáte väčšiu stabilitu,“ odporúča Alena Langová z CCC. Zbavíte sa pálenia piet aj chodidiel. Pritom neprídete o rytmické klopkanie, ladný pohyb ani predĺženie nôh.

2. Pedikúra nielen v lete
Pravidelnú pedikúru zvládnete aj samy doma a pokojne si ju doprajte aspoň raz týždenne. Stačí si rezervovať necelú hodinku pre seba. Nohám doprajte príjemný kúpeľ a zbavte ich zrohovatenej pokožky. Ako bonus si doprajte kvalitný krém a krátku reflexnú masáž. Vaše nohy budú v siedmom nebi.

3. Odstráňte zlozvyky
Že by ste mali zabudnúť na obľúbenú cigaretku, už asi ani netreba pripomínať. Ak patríte k dámam, pre ktoré je elegantné sedenie s prekríženými nohami samozrejmosť, zabudnite aj na tento zvyk. Poctivo sa totiž podieľa na vzniku kŕčových žíl. Aj dlhodobé státie či sedenie miestami prerušujte.

4. Pravidelné cvičenie
Cvičenie nesmie chýbať. Najlepším pohybom pre uvoľnenie a prekrvenie nôh je napríklad jóga či pilates. Ak si vo víre každodenných povinností nedokážete nájsť čas, postačí aj jednoduché cvičenie posediačky. Skvelým uvoľnením pre vaše nôžky je aj plávanie.

5. Rozmaznávajte sa
„Tak často, ako sa len dá,“ pripomína Alena Langová z CCC. Maličkosťami, ako je vyloženie si nôh pri sledovaní televízie či v kancelárii. Ruky profesionálov sú na nezaplatenie. Raz za čas si predsa zaslúžite profi pedikúru. Zaručene vás osloví napríklad aj jedinečná bio pedikúra bezzubými rybičkami Garra rufa.

Náš tip: Vždy používajte gélové vankúšiky, ktoré zmiernia tlak v oblasti chodidiel.

Štýlová Carrie z filmu Sex v meste si, síce, opätky neodpustí ani doma, my vám odporúčame používať jednoduchú obuv aspoň v súkromí. Vášmu „Božskému“ to vadiť určite nebude.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Po 30. júni sa obchodovanie so štátom opäť skomplikuje. Firmy čakajú nové povinnosti v rámci Registra partnerov verejného sektora Špičkové krimi Krvavé stopy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies