Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30. marca 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Panelák bol pri svojom úspešnom štarte lídrom trhu

BRATISLAVA 30. marca – JOJ Group dosiahla v stredu 29. marca ako trhová jednotka v prime time 12,4 % sledovanosť a 29,9 % podiel v rámci univerzálneho publika, pričom bola opäť lídrom aj pre mladších divákov. TOP programom stredy bolo Najlepšie počasie s 13,6 % ratingom a 29,8 % podielom na trhu v CS 12+. Noviny TV JOJ včera zaznamenali s 11,7 % rating a 28,3 % share v rámci univerzálneho publika. JOJka včera obsadila tradične prvé priečky rebríčka programov s najväčším počtom divákov aj v CS 12-54.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou sa v stredu stal kultový seriál Panelák, ktorého návrat s dvoma časťami za sebou zaznamenal úspech. Prvú epizódu si nenechalo ujsť celkovo 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli 9,6 % sledovanosť a 21,2 % podiel na trhu. Seriál včera dosiahol skvelý reach až 583-tisíc divákov v CS 12+. Mladší diváci rovnako uprednostnili Panelák pred konkurenciou s 8,8 % ratingom a 24,9 % share. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli excelentnú, až 16,9 % sledovanosť, ženy v CS 35-44 rating 14,5 %. Najviac divákov mal Panelák včera z Prešovského kraja (prvá epizóda: 11,9 % sledovanosť) a z Banskobystrického kraja (druhý diel: 11,0 % rating). Panelák je miestom, kde to stále žije aj v online svete. Fanúšikovia zostali seriálu verní aj napriek takmer dvojročnej pauze a aj vďaka nim sa Panelák vrátil na televízne obrazovky. Na Facebooku seriálová fanpage atakuje hranicu 130-tisíc fanúšikov a včera si prvé dve epizódy od nich vyslúžili pozitívne ohlasy a veľký úspech.  

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Rodina z Moravy výrazne znížila náklady na energie aj vďaka expandovanému polystyrénu Je to naozaj len Ilúzia šťastia?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.