
Informatizácia verejnej správy: Rozvoj alebo rozpad?
Premrhaná miliarda, drahá údržba a prevádzka štátneho IT, zbabrané verejné obstarávania, zastarané technické riešenia. Taký je mediálny obraz o stave informatizácie verejnej správy na Slovensku.
Premrhaná miliarda, drahá údržba a prevádzka štátneho IT, zbabrané verejné obstarávania, zastarané technické riešenia. Taký je mediálny obraz o stave informatizácie verejnej správy na Slovensku.
Majitelia starších rodinných domov budú môcť opäť požiadať štát o finančnú podporu na zateplenie. Pre 500 žiadateľov je pripravený príspevok vo výške 8 800 eur na jeden rodinný dom. Rýchlu orientáciu v dotácii ponúka portál Vsetkoozatepleni.sk.
O titul najkreatívnejšej reklamy za uplynulú sezónu sa uchádza 352 prác od 40 prihlasovateľov. Víťazov spoznáme počas galavečera v piatok 31. mája 2019 v Bratislavskom Istropolise.
Vychytávanie jarných modelov je opäť tu! Májové nakupovanie sa stalo obľúbeným športom aj tento rok. Výhodou sú super ceny vo viac ako 110 obchodoch v nákupno-zábavnom centre Bory Mall. Ľudia nakupujú hlava-nehlava. Zľavy sa šplhajú až do výšky -70%.
Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva v plnej miere online komunikačné kanály od displejovej reklamy po široké spektrum reklamných formátov na sieťach Facebook a Twitter a PR. Súčasťou kampane je sponzoring a on site aktivácia v rámci štafetového behu AXA Run & Fun. Kampaň pre skupinu AXA Česká republika a Slovensko pripravila a realizuje agentúra Havas. PR aktivity na Slovensku zaisťuje agentúra Dynamic Relations. On site aktiváciu k AXA Run & Fun má na starosti agentúra BeCool.
Olympijský víťaz Matej Tóth sa posadil na trénerskú lavičku žiakov zo Svitu. Tí si zmerali svoje sily s CFT Academy Slovakia z Vranova nad Topľou pod taktovkou ďalšieho úspešného olympionika Adama Žampu. Z víťazstva sa nakoniec tešili "Sviťania", ktorí zdolali súperov 9:6. Zápas sa odohral na novom modernom multifunkčnom ihrisku, ktoré vo Svite postavila Nadácia Slovenskej sporiteľne.
Spoločnosť NAY získala už po 6-krát ocenenie Mastercard Obchodník roka s elektronikou. Svoje postavenie tak obhájila a pevne si ho drží už od prvého ročníka tejto súťaže na Slovensku.
V Bratislave sa už čoskoro stretnú špičkoví medzinárodní experti, inovátori a lídri biznisu na podujatí, ktorého odborný informačný potenciál nepochybne vytvorí silný impulz pre každého účastníka. Štvrtý ročník konferencie o technologických inováciách sa začína o dva týždne – 29. mája 2019.
Kúpa auta patrí medzi najväčšie investície v živote bežného človeka. Počet predaných automobilov u nás každoročne stúpa a trendom sa stalo skôr kupovať ojazdené než nové autá. Za nižšiu cenu tak človek môže mať kvalitné vozidlo, ktoré mu urobí rovnakú službu. Nákup jazdenky so sebou však prináša rôzne nástrahy, ktorým treba predchádzať. Preto je výhodnejšie obrátiť sa na profesionálnych predajcov, než kupovať auto od súkromnej osoby niekde na ulici. U nás je dlhodobo najväčším distribútorom ojazdených áut sieť autocentier AAA AUTO, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už 15 rokov a za toto obdobie obslúžila už 400 000 zákazníkov na výkupe a predaji.
Toto je nádherný, dojímavý a hlboko ľudský príbeh a. O mužovi, ktorý pochádzal z Československa, dokázal prežiť zverstvá nacizmu a napokon uspel...