Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
90979_new project 3 676x444.jpg
13. júna 2019 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Ovocie a zeleninu od Kauflandu dostane viac ako 23 000 detí zo základných škôl

BRATISLAVA 13. júna – Projekt Kauflandu pod názvom „Čerstvé hlavičky“ pozná svojich víťazov. Počas celého školského roka sa z balíčka ovocia alebo zeleniny budú môcť tešiť deti zo 64 škôl z celého Slovenska. O víťazoch rozhodlo takmer 600 000 hlasov od zákazníkov.

Kaufland chce týmto projektom prispieť k zvýšeniu konzumácie čerstvého ovocia a zeleniny u detí a poskytnúť im pravidelnú dávku zdravej stravy priamo v ich škole. Zapojiť sa a zabojovať o 200-gramový balíček ovocia alebo zeleniny mohla ktorákoľvek základná škola na území Slovenska, stačilo vybrať si svoju partnerskú predajňu. Túto možnosť napokon využilo 248 z nich. O víťazných školách rozhodli zákazníci Kauflandu, ktorí zaregistrovali až 599 621 pokladničných blokov a vyjadrili veľkú chuť podporiť práve svojho favorita. Svoju partnerskú školu tak získalo 64 predajní Kaufland.

„Veľmi nás teší vysoký záujem zo strany základných škôl i našich zákazníkov, ktorí sa rozhodli školy podporiť. Chceli sme dostať ovocie a zeleninu do škôl a podarilo sa nám to. Veríme, že naše balíčky prispejú k zdravým stravovacím návykom a ovocie a zelenina si nájdu svoje stále miesto v jedálničku školákov,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová. Počas celého školského roka okrem prázdnin dostanú žiaci čerstvý prídel vitamínov od Kauflandu každý utorok.

Sprievodcami celého projektu sú milé postavičky v podobe banánu, jablka a papriky, ktoré v hravých obrázkoch a videách komunikovali, že sa im podarí dostať do škôl. A my už teraz vieme, že boli úspešné.

Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť  Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1270 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 67 prevádzok. Obchodné domy  Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017, 2018), Najdôveryhodnejšia privátna značka (2016, 2017, 2018), Najdôveryhodnejší predajca potravín (2018), Zodpovedný predajca (2016), Top Employer Slovensko 2019 a Najzamestnávateľ 2018 v kategórii Obchod a služby. Spoločnosť Kaufland je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a PRO-HOKEJ a.s. V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.

Inzercia

K téme

Zdravý svet v BILLA prináša širokú ponuku aj pre ľudí trpiacich potravinovými intoleranciami Tesco je v znižovaní potravinového odpadu pozitívnym príkladom pre ostatné firmy, hovorí správa OSN

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies