Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
93826_proi rebrand 676x377.jpg
2. októbra 2020 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Najväčšia sieť nezávislých PR agentúr oslavuje 50. rokov

2.10.2020 – Vo svete PR nájdete dva druhy agentúr, ktoré dokážu priniesť medzinárodné komunikačné riešenia – medzinárodné korporácie s pobočkami, alebo siete nezávislých agentúr, ktoré vďaka partnerským agentúram z celého sveta dokážu pripraviť kampaň na globálnej škále  alebo adaptovať globálnu kampaň presne na mieru lokálneho trhu. Najväčšia sieť nezávislých PR agentúr PROI Worldwide, včera oslávila 50. rokov tým, že predstavila kompletný rebranding. Na Slovensku je jediným partnerom PROI agentúra Seesame communication experts.

PROI Worldwide operuje v 50 krajinách sveta, v ktorých 78 členských agentúr pomáha budovať reputáciu tisíckam klientov, vrátane desiatok spoločností z Fortune 500. Spolu dosahujú ročne tržby vo výške takmer jednej miliardy dolárov a zamestnávajú viac ako 7 300 ľudí.

„PROI si svojich partnerov starostlivo vyberá a my sme veľmi hrdí, že sme súčasťou tejto inšpiratívnej skupiny profesionálov. Na každom trhu spolupracujeme so špičkovou nezávislou agentúrou, kde sa vlastníci a partneri priamo podieľajú na spoločných kampaniach a projektoch. Vďaka priateľskej atmosfére a otvorenosti máme pre nás lídrov, pre našich zamestnancov a klientov po ruke múdrosť, skúsenosti a rozmanitosť  z celého sveta. Máme za sebou desiatky medzinárodných úspešných projektov, práve jeden z nich v oblasti zdravotníctva vedieme.

Gratulujem PROI nielen k 50 tym narodeninám, ale najmä k novému sviežemu brandu. Nie je to ľahký proces najmä v komunikačnej firme, “ hovorí šéfka Seesame a dlhoročná členka boardu PROI Michaela Benedigová.

O sieti

PROI Worldwide využíva kolektívnu silu najpodnikavejších a najambicióznejších komunikačných firiem. Zdieľaním najlepších globálnych poznatkov a postupov sa agentúry v PROI držia na pozícii trendsetterov, schopných poskytovať klientom riešenia s najväčším dopadom. S príjmom takmer 1 miliardy USD sa PROI v roku 2019 umiestnila celosvetovo na 4. mieste medzi konsolidovanými komunikačnými skupinami. A v top 10 je jedinou, ktorá je zložená iba z nezávislých lokálnych agentúr.

Informačný servis

K téme

COOP Jednota potvrdila dôležitosť: Počas pilotného testovania na koronavírus zabezpečovala obyvateľom Oravy a Bardejova potraviny prostredníctvom viac ako sto predajní ZSSK vysadla na bicykle, aby pomohla zachrániť svet

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.