Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. decembra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ dominovali slovenskému trhu

BRATISLAVA 2. decembra – Jojkárske spravodajské relácie jednoznačne viedli spomedzi všetkých formátov na trhu. V stredu, 30. novembra 2016, bola televízia JOJ lídrom trhu v prime time (rtg 7,6 %, shr 22,4 %) aj vďaka svojim úspešným spravodajským programom.

Najsledovanejším programom dňa sa posledný novembrový a prvý decembrový deň stalo Najlepšie počasie. V stredu 30. novembra si predpoveď počasia pozrelo spolu 335-tisíc divákov v CS 12-54 (rtg 10,4 %, shr 29,3 %). Lídrom slovenského trhu bolo Najlepšie počasie so sledovanosťou 9,0 % a podielom 24,9 % aj včera, 1. decembra, pričom oba dni bola relácia najsledovanejšou takmer vo všetkých cieľových skupinách.

Druhým nasledovanejším programom dňa v stredu i vo štvrtok boli Noviny TV JOJ. Hlavná spravodajská relácia TV JOJ dosiahla svoje prvenstvo v stredu so sledovanosťou 9,7 % a podielom 28,9 %. Rekordnú sledovanosť 11,9 % a podiel 41,9 % zaznamenali v Prešovskom kraji. Vo štvrtok Noviny TV JOJ potvrdili svoje víťazstvo so sledovanosťou 8,8 % a podielom 26,7 %. Štvrtkové udalosti zaujali najmä ženy vo veku 45 – 54 (rtg 15,5 %, shr 27,8 %) a mužov v tom istom veku (rtg 11,9 %, shr 26,0 %). Nadpriemerný podiel na trhu 31,0 % dosiahli mladé ženy (CS 25 – 34), a 35,5 % mladí muži (CS 25 – 34).

Do tretice najúspešnejších spravodajských formátov uplynulých dní patrí aj Šport. V stredu (rtg 9,1 %, shr 25,8 %) i vo štvrtok (rtg 7,3 %, shr 20,9 %) bol jednotkou vo svojom vysielacom čase.

V stredu sa v čase svojho vysielania stala jednotkou aj obľúbená spravodajská relácia KRIMI (rtg 7,7 %, shr 24,7 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54

Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.