Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. apríla 2017 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

Mladí kreatívci, pozor! Vyhrajte cestu na festival Cannes Lions 2017

Ako na to? Zapojte sa do súťaže Young Lions Slovakia 2017.

Súťaž Young Lions je určená mladým profesionálom do 30 rokov z oblasti marketingu, PR, dizajnu a iných odvetví reklamnej praxe. Každoročne ju organizuje samotný festival a spôsob, ako sa do nej dá dostať, je úspešne absolvovať národné kolo Young Lions Slovakia, ktorého organizátorom a zároveň držiteľom licencie je Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

Do Cannes pocestuje 7 tímov

Tento rok po prvý raz v histórii organizátori otvárajú všetkých 7 dostupných kategórií. Do Cannes sa tak môže nominovať až štrnásť mladých profesionálov súťažiacich v dvojčlenných tímoch, pre každú kategóriu jeden. Ako prezradili organizátori súťaže, tento úspech sa podaril najmä vďaka partnerom súťaže, ktorí prevzali záštitu nad jednotlivými kategóriami a pripravili súťažné zadania. Kategóriu Print má pod palcom Nadácia otvorenej spoločnosti, kategóriu Design občianske združenie Goodeas v spolupráci s organizátormi súťaže, Media podporila Asociácia mediálnych agentúr Slovenska, PR zase Asociácia public relations Slovenskej republiky, záštitu nad kategóriami Film a Marketers prevzala VÚB banka a nad dlho-očakávanou kategóriou Cyber spoločnosť Orange. Súťaž zároveň podporili Isifa, Shutterstock a SITA.

Zadania, ktoré partneri vytvorili a ktoré sa budú týkať neziskovej aktivity alebo projektu, budú zverejnené až v konkrétny deň, vždy iný pre tú-ktorú kategóriu. Po zverejnení zadania budú mať tímy 48 hodín na to, aby zadanie úspešne vypracovali a v prípade, že im to pravidlá dovolia, môžu sa zapojiť aj do viacerých kategórií súčasne. Zvýšia si tým šancu na výhru, keďže v každej kategórii možno oceniť a poslať do Cannes iba jeden tím. Organizátori a partneri súťaže všetkým výhercom hradia celotýždňový pobyt počas festivalu Cannes Lions 2017, čo v sebe zahŕňa vstup na festival, ubytovanie i letenku.

V žiare festivalu a slávy

Slovensko je raritou medzi lokálnymi organizátormi Young Lions. Práce, ktoré boli prihlásené do súťaže, boli na našom trhu už viackrát zrealizované a použité v reálnej kampani. V minulom roku to bola práca Once Again Jakuba Kuvika a Martina Krafčíka, víťazov v kategórii Print. Nadácia otvorenej spoločnosti, partner kategórie, ju použila v rámci komunikácie Pamätného dňa obetí holokaustu a rasového násilia.

Najväčšiu radosť z výhry však prináša samotný festival, ktorý je ohromnou náložou inšpirácie. „Celé podujatie nám dalo nespočet nápadov, skúseností, podarilo sa nám stretnúť sa s top svetovými kreatívcami a učiť sa od tých najlepších,“ zhodnotili minuloročné mladé levy Milada Balčáková a Dorota Budziňáková, víťazky kategórie Cyber. Priamo z Cannes poslali aj video, ktoré je predzvesťou toho, čo všetko sa dá na festivale zažiť v priebehu pár dni.

https://vimeo.com/173234454

Víťazov odhalia na Zlatom klinci

Hoci sú zadania Young Lions Slovakia 2017 až do poslednej chvíle tajné, do súťaže sa dá prihlásiť už dnes, a to priamo na stránke súťaže. Hviezdne finále súťaže prebehne v rámci festivalu Zlatý klinec 2017 v piatok 26. mája v bratislavskom Istropolise, kde sa na stagi pre vychádzajúce talenty predstavia vybraní finalisti z kategórií Cyber, Film, PR, Media a Marketers a odprezentujú svoje práce pred odbornou porotou. Následne je pre nich pripravený unikátny workshop so Stevom Lathanom, Head of Talent & Training priamo z Cannes Lions, ktorý finalistov pripraví na medzinárodné kolo, prezradí im, čo sa očakáva, podľa čoho práce medzinárodná porota posudzuje a dá tipy a triky ako vyhrať povestného leva.

Výsledky vo všetkých kategóriách budú vyhlásené ešte v ten večer počas slávnostného odovzdávania klincov, ocenení za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Víťazi si svoju výhru prevezmú priamo na pódiu. Potom ich čaká radosť z výhry a samotná cesta do Cannes.

Kto sa môže prihlásiť

Kategórie PRINT, CYBER, DESIGN a FILM

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v reklamnej agentúre, digitálnej agentúre alebo kreatívnej agentúre. Prihlásiť sa môžu aj freelanceri z týchto oblastí.

Kategória PR

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v PR agentúre. Kategória nie je otvorená pre mladých profesionálov z PR oddelení kreatívnej agentúry alebo z PR oddelení na strane klientov.

Kategória MEDIA

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v mediálnej agentúre alebo na mediálnom oddelení kreatívnej agentúry. Kategória nie je otvorená pre mladých profesionálov z mediálnych oddelení na strane klientov.

Kategória MARKETERS

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú na marketingovom oddelení na strane klientov.

Viac informácií o súťaži spolu s termínmi a registračným formulárom nájdete na www.younglions.sk. Držíme palce!

K téme

Kam po vysokej škole? Program Teach Next ponúka absolventom unikátnu možnosť ako naštartovať kariéru Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa namiesto vyučovania h3kovali

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.