Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. decembra 2016 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Maxim Velčovský vytvoril unikátnu fľašu pre Pilsner Urquell

BRATISLAVA 13. decembra 2016 – Tento rok bude mať verejnosť už po piaty raz možnosť vydražiť limitovanú edíciu 10 jedinečných dizajnových pivných fliaš Pilsner Urquell. Tie pre tradičnú predvianočnú online aukciu plzenského pivovaru navrhol slávny český dizajnér Maxim Velčovský. Charitatívna dražba podporí svojím výťažkom, rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch, Centrum Paraple pomáhajúce ľuďom s poškodením miechy.

Maxim Velčovský si tak do svojej zbierky unikátnych výtvorov pripíše aj 10 jedinečných pivných fliaš. Podpíše sa tým pod limitovanú edíciu netradičného skla do charitatívnej predvianočnej zbierky.

„Práca na týchto fľašiach bola pre mňa príjemnou výzvou. Snažil som sa v skle zhmotniť tie najznámejšie symboly slávneho plzenského piva – tradičnú pečať a hlavne historickú plzenskú bránu, ktorou musí prejsť každá várka piva opúšťajúca pivovar, či už mieri kamkoľvek do Česka alebo do sveta,“ povedal na margo svojho diela Velčovský.

Fľaše boli vyrobené v druhej polovici novembra, charitatívna online dražba sa uskutoční vo štvrtok 15. decembra na portáli iDnes.cz.

„Hlavným cieľom aukcie je pomoc Centru Paraple. Tradíciu pomáhať tým, ktorí to potrebujú v predvianočnom čase začali v našom pivovare šíriť už jeho zakladatelia, plzenskí právovareční mešťania v 40. rokoch 19. storočia. Tento dobrý zvyk si uchovali všetky generácie sládkov aj zamestnancov pivovarov. Preto sme sa pred piatimi rokmi rozhodli usporiadať aukciu umeleckých pivných fliaš a výška vydražených peňazí určených pre Centrum Paraple nás všetkých príjemne prekvapila. Stala sa z toho tradícia, a tak sme do Paraple poslali už viac ako 111-tisíc eur. Rád by som túto príležitosť využil a poďakoval sa všetkým dražiteľom, ktorí sa tejto krásnej a prospešnej tradície zúčastňujú,“ vysvetľuje Stanislav Pekárek, brand manažér značky Pilsner Urquell.

Vydražené prostriedky pokryjú Centru Paraple primárnu časť prevádzkových nákladov, pomôžu však tiež s nákupom nového vybavenia.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Umelá inteligencia a ESG ako top investičné priority lídrov svetových spoločností Máte doma nezbedníka? Union poisťovňa vylepšila svoje detské poistenie, okrem pocitu istoty prináša rodinám aj úspory

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.