Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA:Televízne noviny s najvyšším tohtoročným trhovým podielom!

BRATISLAVA 28. februára – Televízne noviny každý jeden deň v týždni potvrdzujú svoju pozíciu najsledovanejšieho spravodajstva na slovenskom televíznom trhu. Vo štvrtok 27. februára 2014 dosiahli na obrazovkách televízie Markíza najvyšší trhový podiel od začiatku roka v oboch hlavných cieľových skupinách – 42,1 % v 12-54 a 44,9 % v 12+.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si vo štvrtok nenechalo ujsť až 864-tisíc divákov starších ako 12 rokov, konkurenčná hlavná spravodajská relácia zaostala o státisíce divákov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,4 % / share 30,8 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 777-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,5 % v 12-54).

Úspešnejší než akékoľvek programy konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,1 % / share 32,2 % v 12-54) s viac než polmiliónovou diváckou základňou v cieľovej skupine 12+.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež večerná séria príbehov Rodinné prípady, ktorá oslovila najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 34,5 %.

Na Dajto sa výborne darilo akčnému filmu V zajatí kódu (rating 2,7 % / share 7,7 % v 12-54) v hlavných úlohách s Morganom Freemanom a Antoniom Banderasom.

Na Doma sa tradične najlepšie darilo romantickému seriálu Sila, prvý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný rating 2,6 % a nadpriemerný trhový podiel 8,7 %. Podiel druhej epizódy sa vyšplhal na hodnotu 12,5 % v 12-54 a až 21,0 % v 12+.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,8 %) aj v prime-time (share 40,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

mt;nr

K téme

Piešťany sa stanú prvým „Mestom bez dymu“ na Slovensku Talianska tlač bije na poplach. Poznáme podrobnosti antidemokratického plánu bruselských úradníkov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.