Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. novembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA:Seriál Chlapi neplačú dosiahol rekordný trhový podiel!

BRATISLAVA 25. novembra – Čo deň, to ďalší rekord pre Chlapi neplačú! Podvečerný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v piatok 22. novembra 2013 historicky najvyššie trhové podiely v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 si seriál Chlapi neplačú nenechalo ujsť 41,5 % divákov pri obrazovkách, čo je absolútne najlepší výsledok od jeho štartu 26. augusta 2013. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ zaznamenal taktiež rekordný trhový podiel 40,4 %.
Chlapi neplačú zároveň dosiahli druhý najvyšší rating 10,6 % v cieľovej skupine 12-54 a rovnako aj v cieľovej skupine 12+ (13,9 %) s 651-tisíc divákmi pri obrazovkách.
Výrazne najsledovanejším slovenským seriálom bolo aj v piatok Búrlivé víno (rating 11,5 % / share 31,4 %), ktoré si vychutnalo 806-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Uplynulým trom dňom kraľovali Televízne noviny, v piatok (rating 12,2 % / share 42,3 % v 12-54), sobotu 23. novembra 2013 (rating 10,7 % / share 35,6 % v 12-54) i nedeľu 24. novembra 2013 (rating 15,6 % / share 40,4 % v 12-54) sa stali celkovo najsledovanejším programom dňa a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
Nedeľné vydanie Televíznych novín si pozrelo až 963-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najlepší výsledok od 26. marca 2013. Rating 15,6 % v cieľovej skupine 12-54 bol najvyšší od 29. marca 2013.
Vynikajúco sa darilo aj reality šou Farma, napínavý sobotný Duel zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 10,4 % a nadpriemerný trhový podiel 29,5 %. Rovnako ako piatkové vydanie prilákal k obrazovkám takmer 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Markíze patrila v uplynulom 47. týždni (18.- 24.11.2013) v cieľovej skupine 12-54 prvá trojica najsledovanejších programov na trhu. Stali sa nimi nedeľné Televízne noviny (rating 15,6 % / share 40,4 % v 12-54), štvrtkový (rating 13,2 % / share 35,4 % v 12-54) a pondelkový (rating 13,1 % / share 34,5 % v 12-54) diel seriálu Búrlivé víno.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Romantická séria Worthingtonovci pokračuje Deň otcov: Vybrala by si vaša hlava rodiny rovnaké auto ako väčšina slovenských vodičov?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.