Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. mája 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA:Búrlivé víno a Televízne noviny na čele rebríčka sledovanosti

BRATISLAVA 6. mája – Televízia Markíza úspešne vstúpila do nového pracovného týždňa, v pondelok 5. mája 2014 odvysielala najsledovanejší pôvodný seriál aj spravodajské relácie.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,7 % / share 29,8 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 747-divákov starších ako 12 rokov.
Medzi spravodajskými reláciami absolútne dominovali Televízne noviny s ratingom 10,6 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 42,5 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 714-tisíc vo veku nad 12 rokov. Tretia priečka v rebríčku sledovanosti patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,3 % / share 34,5 % v 12-54).
Podvečer zasadlo najviac divákov tradične k rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 6,2 % / share 32,6 % v 12-54), ktorý výrazne porazil konkurenčnú programovú ponuku.
Pozíciu jasného lídra na trhu si aj v konkurencii novej rannej šou udržalo Teleráno (priemerný rating 2,1 % / priemerný share 36,8 %), v porovnaní s ktorou dosiahlo viac než dvojnásobnú sledovanosť.
Na Dajto sa v pondelok výborne darilo slovenskej premiére dvojdielneho katastrofického filmu Superbúrka: Dni skazy (rating 2,1 % / share 6,0 % a rating 1,9 % / share 8,8 % v 12-54), najsledovanejším programom na Doma bola večerná dvojporcia romantického seriálu Fatmagül (rating 1,8 % / share 5,9 % a rating 1,8 % / share 9,4 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,9 %) aj v prime-time (share 39,2 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Slovensko ako turistická destinácia zožalo úspech v írskej televíznej šou Čaká nás dobrý ročník?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.