Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Vo štvrtkovom prime-time zabodovali Markíza, Doma aj Dajto

BRATISLAVA 7. februára – Skupina Markíza vo štvrtok 6. februára 2014 žala úspechy na všetkých troch svojich staniciach. Na Markíze bodovala pôvodná seriálová tvorba a spravodajstvo, na Doma a Dajto zas atraktívne filmové a seriálové akvizície.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal rodinný seriál Búrlivé víno s tretím najvyšším tohtoročným ratingom 12,8 % aj trhovým podielom 33,3 %. Mimoriadne dramatickú epizódu, na konci ktorej sa Nina Dolinská ocitá na pokraji života a smrti, si nenechalo ujsť 843-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od začiatku roku 2014.
Medzi spravodajskými programami boli jednoznačným víťazom Televízne noviny (rating 12,8 % / share 38,4 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si ich pozrelo 864-tisíc divákov a stali sa v rámci nej najsledovanejším programom dňa. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,8 % / share 33,3 % v 12-54).
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady, ktorá porazila pôvodný komediálny seriál konkurencie. Epizóda s názvom Aj ja budem mamina zaujala najmä ženy 25-34 (share 29,6 %) a divákov v Banskobystrickom kraji 12-54 (share 30,9 %).
Najúspešnejším programom podvečera bol aj vo štvrtok rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,3 % / share 30,3 % v 12-54). Vychutnalo si ho 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza dominovala na televíznom trhu aj v úvode dňa, relácia Teleráno dosiahla v prvej časti po 6:00 v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel až 52,6 %. S Teleránom tak vstával každý druhý divák, ktorý mal ráno zapnutý televízor.
Vo štvrtok sa vynikajúco darilo aj stanici Dajto. Akčný film Nico – Viac než zákon (rating 2,9 % / share 7,8 % v 12-54) so Stevenom Seagalom sa stal jej druhým najsledovanejším programom od začiatku roka v oboch hlavných cieľových skupinách. Zabodoval aj Gerard Butler v nasledujúcom premiérovom filme týždňa Gamer (rating 1,4 % / share 7,1 % v 12-54)
Na Doma si najviac divákov vychutnalo romantický seriál Sila (rating 2,0 % / share 6,2 % v 12-54) a veľké finále seriálu Perla Orientu v dvoch častiach za sebou (rating 1,6 % / share 7,5 % a rating 1,5 % / share 12,2 % v 12-54). Druhá epizóda z dvojporcie zaznamenala v cieľovej skupine 12+ trhový podiel až 24,9 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,8 %) aj v prime-time (share 39,8 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu UNIQA prispela sumou 30 000 eur na vybudovanie detského psychiatrického stacionára v Martine

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.