Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
18. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Pondelkový večer patril Televíznym novinám a Búrlivému vínu

BRATISLAVA 18. februára – Aj počas prestávky hokejového šampionátu na zimnej olympiáde v Soči sa televízii Markíza darilo vynikajúco. V pondelok 17. februára 2014 obsadila v rebríčku najsledovanejších programov dňa šesť najvyšších priečok.
V oboch hlavných cieľových skupinách sa divácky najúspešnejším programom dňa stali Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 13,5 % a trhový podiel 39,8 %. Nenechalo si ich ujsť 866-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Suverénne najsledovanejším nespravodajským programom sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 31,3 % v 12-54). V rámci širšej cieľovej skupiny 12+ pritiahol k obrazovkám 801-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca šou Zlaté manželky (rating 8,0 % / share 26,2 % v 12-54). Exkluzívny pohľad do zákulisia života manželiek najlepších slovenských hokejistov zaujal najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 43,5 %.
Podvečernému vysielaniu dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,9 % / share 31,9 % v 12-54), ktorý v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihol absolútne všetky programy konkurencie. Pozrelo si 553-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V televízii Doma tradične zabodovala dvojporcia romantického seriálu Sila (rating 2,5 % / share 8,1 % a rating 2,4 % / share 12,7 % v 12-54). V počte divákov v rámci cieľovej skupiny 12+ dokonca výrazne predstihol pôvodnú zábavnú šou konkurencie.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,2 %) aj v prime-time (share 36,8 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.