Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Podfukári prevalcovali konkurenčnú spevácku súťaž

BRATISLAVA 7. apríla – Absolútna väčšina televíznych divákov sa v nedeľu 6. apríla 2014 usadila v Kine Markíza a vychutnala si hviezdne obsadený triler s názvom Podfukári. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa a výrazne porazil konkurenčnú spevácku súťaž.
Vynikajúci film, ktorý mal v slovenských kinách premiéru iba pred necelým rokom, dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 14,1 % a trhový podiel 37,0 %. Išlo o suverénne najsledovanejší akvizičný titul od začiatku roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, ktorý v primetime zaznamenal vôbec najvyšší trhový podiel.
Podfukári prilákali k obrazovkám 587-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom až viac než 78 % z nich patrilo do inzertne najzaujímavejšej cieľovej skupiny 12-54. Podmanili si najmä mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 46,4 %.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 12,4 % / share 32,9 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 12,3 % / share 35,9 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza si pozrelo 790-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej sa stala najsledovanejším programom dňa.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov vybralo priamy prenos Veľkej ceny Bahrajnu z najprestížnejšieho motoristického šampionátu Formula 1. V čase medzi 17:00 a 19:00 dosiahol na obrazovkách televízie Dajto v cieľovej skupine 12-54 rating 3,1 % a trhový podiel 11,1 %. Preteky si vychutnali najmä mladí muži 12-24 s trhovým podielom 17,9 %.
V sobotu 5. apríla 2014 divákov najviac oslovili Televízne noviny (rating 9,7 % / share 39,5 % v 12-54) a premiérová romantická komédia Skús ma rozosmiať (rating 9,7 % / share 28,1 % v 12-54). V rámci menších staníc sa na čele rebríčka sledovanosti umiestnila Doma s premiérou romantického filmu Rosamunde Pilcherová: Odviate túžbou (rating 2,2 % / share 6,1 % v 12- 54).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu UNIQA prispela sumou 30 000 eur na vybudovanie detského psychiatrického stacionára v Martine

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.