Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. februára 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Nová éra SuperStar odštartovala víťazne!

BRATISLAVA 11. februára – Nová éra SuperStar sa na Slovensku začala excelentne. Prvý castingový zostrih speváckej súťaže sa v nedeľu 10. februára 2013 stal najsledovanejším programom dňa a televízii Markíza priniesol vysoko nadpriemerné výsledky sledovanosti. SuperStar dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 17,8 % a trhový podiel 39,0 %, v čase vysielania bola výraznou jednotkou na trhu. K obrazovkám prilákala celkovo 859-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Prvé vydanie najväčšej šou tejto jari obzvlášť zabodovalo medzi mladými ženami 12-34 (shr 49,5 %) a vo veľkých mestách 12-54 (shr 45,9 %). Na SuperStar úspešne nadviazala komédia Vo štvorici po opici s podielom 28,5 % v 12-54, ktorú taktiež najviac ocenili ženy 12-34 (shr 42,7 %).
V nedeľu večer sa darilo aj mužskej stanici Dajto, s dobrodružnou drámou Galský kráľ bola štvorkou na trhu medzi slovenskými stanicami. V primárnej cieľovej skupine muži 30-54 zaznamenala snímka podiel 5,3 % a na pokrytí Dajto 7,1 %. Na Dajto v sobotu 9. februára 2013 tradične uspel akčný seriál Nikita s podielom 4,8 % medzi mužmi 30-54 a 6,4 % v rovnakej kategórii na pokrytí stanice.
V piatok 8. februára sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách stalo Búrlivé víno. Pokračovanie príbehu dvoch rozhádaných vinárskych rodín dosiahlo rating 11,9 % a trhový podiel 39,8 %. Pri obrazovkách sedelo až 702-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál tradične zabodoval v cieľovej skupine ženy 12-34 (shr 48,1 %) či v kategórii vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (shr 45,2 %).
Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v piatok aj v sobotu Televízne noviny. Najlepšie sa darilo piatkovému vydaniu, ktoré si v 12+ pozrelo až 883-tisíc divákov.

PR Oddelenie TV Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;mt

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu UNIQA prispela sumou 30 000 eur na vybudovanie detského psychiatrického stacionára v Martine

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.