Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Kraľovala veľkonočným rebríčkom sledovanosti

BRATISLAVA 22. apríla – Veľkonočné sviatky trávili diváci s Markízou, vďaka atraktívnej filmovej ponuke od piatka až do nedele ovládla najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti. V pondelok zas výrazne zabodovala televízia Doma s jedinečnou hudobno-zábavnou šou Hitovica.

Na Veľký piatok 18. apríla 2014 sa najsledovanejším programom dňa stal rodinný film Karate Kid (rating 11,1 %/ share 32,4 % v 12-54) s Jackiem Chanom v hlavnej úlohe. Z ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo obľúbenú reality šou Zámena manželiek (rating 2,0 % / share 5,5 % v 12-54) na Doma.

V Bielu sobotu 19. apríla 2014 pritiahla najvyšší počet divákov k obrazovkám slovenská premiéra kinohitu Harry Potter a Dary smrti 2 (rating 9,5 % / share 27,7 % v 12-54). Veľkolepé vyvrcholenie osemdielnej filmovej ságy o najznámejšom čarodejníckom učňovi na svete doslova pripútalo k obrazovkám najmä mladých mužov 12-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 51,6 %.

Veľkonočná nedeľa 20. apríla 2014 patrila premiére dobrodružného kinohitu Cesta na tajomný ostrov (rating 13,0 % / share 34,4 % v 12-54), ktorý s priepastným rozdielom porazil konkurenčnú spevácku súťaž. Zároveň sa stal tretím najsledovanejším filmom od začiatku roku 2014 v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Na Veľkonočný pondelok 21. apríla 2014 uviedla televízia Doma v premiére novú hudobno-zábavnou šou Hitovica, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 3,2 % aj trhový podiel 7,5 %. Rokmi overené hity v novej, modernej podobe si vychutnalo 258-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Hitovica sa tak v cieľovej skupine 12+ stala absolútne najsledovanejším programom na Doma od začiatku roku 2014.

Na vrchole rebríčka sledovanosti sa v pondelok umiestnili Televízne noviny (rating 12,9 % / share 35,1 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 769-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzi nespravodajskými programami dominovala premiérová animovaná komédia Madagaskar 3 (rating 11,3 % / share 27,7 % v 12-54), ktorá v cieľovej skupine deti 4-11 zaznamenala trhový podiel až 55,5 %.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

mt

Odporúčané články

„Zlaté prvé minúty“ po narodení rozhodnú o kvalite života Klamstvá o hlušinovej skládke v Novákoch

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies