Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno si v utorok pozrelo takmer 800-tisíc divákov

BRATISLAVA 28. augusta – Suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa aj v utorok 27. augusta 2013 stalo Búrlivé víno na obrazovkách televízie Markíza. Divácky hit roku 2013 s výrazným náskokom porazil konkurenčnú reality šou.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno najvyšší rating od začiatku augusta 12,5 % a trhový podiel 35,4 %. K obrazovkám pritiahlo až 788-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel seriálu vyšplhal na hodnotu 50,0 %.
Výraznou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj nový podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,2 % a trhový podiel 33,2 %. Taktiež si podmanil najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 49,0 %.
Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli v utorok Televízne noviny (rating 9,4 % / share 38,4 % v 12-54), ich kvalitu podčiarkuje aj úspech v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 49,9 %).
Vynikajúco sa darilo tiež romantickému seriálu Sila v televízii Doma. Už štandardne išlo o najsledovanejší program z ponuky menších staníc. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 3,3 % a trhový podiel 10,5 %. Pozrelo si ho 284-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nevšedný príbeh lásky medzi Silou a Boranom očaril aj mladé ženy 15-24 (share 19,5 %).
Druhým najúspešnejším programom v rámci ponuky menších staníc bol predchádzajúci seriál Sultán (rating 2,2 % / share 6,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,4 %) aj v prime-time (share 42,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.