Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30. januára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno s druhým najvyšším počtom divákov v histórii

BRATISLAVA 30. januára – Divácky fenomén s názvom Búrlivé víno nestráca na sile. Najúspešnejší slovenský seriál si v stredu 29. januára 2014 vychutnalo 886-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od jeho štartu 1. januára 2013.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno historicky šiesty najvyšší rating 13,4 % a najlepší tohtoročný trhový podiel 34,4 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s piatym najvyšším tohtoročným ratingom 13,7 % a rekordným trhovým podielom 41,6 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 886-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Medzi divácky najúspešnejšie programy dňa sa zaradili aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 12,1 % / 34,2 % v 12-54) a Počasie (rating 10,9 % / 29,5 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady s rekordným ratingom 8,3 % aj trhovým podielom 26,8 % v cieľovej skupine 12-54. Epizóda s názvom Zlodej oslovila najmä ženy 45-54, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 32,8 %.
Aj napriek náhlej programovej zmene konkurencie ostáva neohrozeným kráľom podvečera rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 9,7 % / 33,3 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti dokonca predstihol absolútne všetky programy konkurencie. Stredajšiu časť si nenechalo ujsť 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma sa výborne darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,2 % / 6,9 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,4 % / 7,6 % v 12-54), stanica Dajto zabodovala s dvojicou kriminálnych trilerov Štyria bratia (rating 2,1 % / 5,8 % v 12-54) a Purpurové rieky (rating 1,3 % / 8,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,5 %) aj v prime-time (share 40,7 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu UNIQA prispela sumou 30 000 eur na vybudovanie detského psychiatrického stacionára v Martine

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.