Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
21. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno nedalo konkurenčnej reality šou šancu

BRATISLAVA 21. augusta – Vyvoleným programom najväčšieho počtu televíznych divákov sa aj v utorok 20. augusta 2013 stalo Búrlivé víno. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza si opäť bez problémov poradil s novinkovou reality šou konkurencie a v porovnaní s pondelkom dosiahol ešte vyššiu sledovanosť.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Búrlivé víno rating 11,8 % a trhový podiel 34,3 %. K obrazovkám pritiahlo celkovo 743-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál je dlhodobou srdcovou záležitosťou najmä pre mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 53,0 %.
Konkurenčnú reality šou v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihol aj nasledujúci premiérový diel reality šou Zámena manželiek. Darilo sa mu v cieľovej skupine mladých žien 12-24 (share 28,0 %), ako aj v Prešovskom (share 29,8 %) a Žilinskom (share 32,7 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54. Najsledovanejšou spravodajskou reláciou dňa boli v utorok Televízne noviny s ratingom 9,9 % a trhovým podielom 38,1 % v cieľovej skupine 12-54. Medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 sa podiel relácie vyšplhal až na hodnotu 52,0 %.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov (288-tisíc v 12+) zvolilo romantický seriál Sila (rating 3,0 % / share 9,8 % v 12-54) televízie Doma. Vynikajúco sa mu darilo aj v cieľovej skupine mladých žien 15-24 (share 17,6 %).
„Telka pre chlapa“ Dajto v utorok úspešne oslávila svoje 1. narodeniny akčným thrillerom Collateral (rating 1,2 % / share 6,0 % v 12-54). Atraktívny film s Tomom Cruisom v hlavnej úlohe oslovil hlavne divákov v mestách od 50- do 100-tisíc obyvateľov 12-54 (share 14,8 %) a mužov 25-34 (share 15,7 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,3 %) aj v prime-time (share 39,7 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;nr

K téme

Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s Answear.sk Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s Answear.sk

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.