Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno naďalej kraľuje slovenskému televíznemu trhu

BRATISLAVA 20. augusta – Búrlivé víno sa aj v pondelok 19. augusta 2013 stalo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Napriek štartu intenzívne propagovanej reality šou konkurencie si pôvodný rodinný seriál televízie Markíza udržal vo svojom vysielacom čase výrazné prvenstvo.
Vinárska sága dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,0 % a trhový podiel 34,2 %. K obrazovkám pritiahla celkovo 704-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Obzvlášť vynikajúce výsledky dosahuje v cieľovej skupine mladých žien 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 59,4 %.
Veľmi slušne sa darilo aj nasledujúcej kultovej českej komédii „Slunce, seno, erotika“ (share 26,8 % v 12-54), ktorá zabodovala najmä medzi mužmi 25-34 (share 32,7 %), ako aj v Prešovskom (share 32,9 %) a Žilinskom (share 37,5 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54.
Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok tradične Televízne noviny (share 38,6 %), ktorých kvalitu podčiarkuje aj úspech v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 51,0 %). Vynikajúco sa im darilo aj v Žilinskom kraji 12-54 (share 51,3 %).
Z ponuky menších staníc bol v pondelok suverénne najúspešnejší romantický seriál Sila televízie Doma. Novinku z tureckej produkcie si nenechalo ujsť 303-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Sila druhý najvyšší rating 3,4 % a tretí najlepší trhový podiel 10,7 %.
Samotná televízia Markíza dosiahla v pondelkovom prime-time (19:00 – 22:00) v univerzálnej cieľovej skupine 12+ vyšší trhový podiel (32,8 %), než celá skupina Joj so svojimi tromi kanálmi. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,0 %) aj v prime-time (share 41,4 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;nr

Odporúčané články

Hlavnú myšlienku akcie McHappy Day, pomoc deťom v nemocniciach, podporilo opäť mnoho známych osobností Romanca Darujem ti úsvit

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...