Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. mája 2016 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

Klienti VšZP môžu v ePobočke využívať ďalšie nové služby

BRATISLAVA 3. mája – Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. (ďalej „VšZP“) pripravila pre klientov, ktorí využívajú služby ePobočky, ďalšie dve novinky.

Prvú z nich ocenia zamestnávatelia, ktorí pravidelne zasielajú poisťovni mesačné výkazy týkajúce sa ich zamestnancov. Odteraz totiž majú možnosť zobraziť si vo svojom prehľade „Chyby zo spracovania mesačných výkazov“. V zozname nájdu prehľadne spracované chyby s ich jednoduchým popisom i návrhom na ich odstránenie. Zamestnávateľ má zároveň možnosť zvoliť si spôsob opravy chyby. O chybách je zamestnávateľ informovaný mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Mailovú notifikáciu dostane zamestnávateľ aj v prípade, že poisťovňa naďalej eviduje nedoriešené chyby.

Druhou novinkou v službách ePobočky je informovanie poistenca o chýbajúcich údajoch v evidencii jeho platiteľov poistného. Poistenca, u ktorého poisťovňa eviduje obdobie bez určeného platiteľa poistného, na to VšZP iniciatívne upozorní a to raz za tri mesiace mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Poistenec sa tak včas dozvie, že má poisťovni oznámiť potrebné údaje. Napríklad, poistenec po ukončení zamestnania nie je evidovaný na úrade práce a do VšZP sa neprihlási ako samoplatiteľ poistného. VšZP ho na túto skutočnosť iniciatívne upozorní.
Poistenec má možnosť skontrolovať si uvedené informácie priamo v prostredí ePobočky v časti „Kto za mňa platí poistné“, kde môže taktiež nahlásiť platiteľa poistného za uvedené obdobie. Informáciu o spracovaní oznámených údajov VšZP poistencovi následne oznámi mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Po úspešnom zapracovaní oznámenia si poistenec môže aktualizované údaje skontrolovať v časti „Kto za mňa platí poistné“.

ePobočka získala vlani prestížne ocenenie Projekt roka 2015. Rozširovanie služieb pre klientov je súčasťou jej ďalšieho rozvoja s cieľom podporovať modernú, rýchlu, jednoduchú a efektívnu komunikáciu s VšZP.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Nárok na štátnu pomoc so splácaním hypoték má menšina ľudí, brzdia ju najmä dve podmienky Bez cestovného poistenia ani na krok. Najviac škodových udalostí Slováci hlásili z Rakúska a Thajska

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.