Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
88456_kaufland_02_05959_srgb 676x451.jpg
6. augusta 2018 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Kaufland zníži obsah cukru, soli a tuku až v 300 výrobkoch

BRATISLAVA 6 augusta – Spoločnosť Kaufland zredukuje do roku 2021 obsah cukru, soli a tuku v priemere až o pätinu v približne 300 výrobkoch svojich privátnych značiek. A to výhradne formou zníženia ich obsahu, bez použitia akýchkoľvek náhradných látok.

Prvé výrobky, v ktorých sa už znížil podiel cukru a  zvýšil obsah ovocia, môžu ochutnať už aj slovenskí zákazníci – ide o K-Classic zakýsaný smotanový výrobok s príchuťami. Ďalšie výrobky so zmeneným zložením budú už čoskoro nasledovať.

Vysoký podiel chorôb ako sú cukrovka, obezita, či vysoký krvný tlak, ktoré je možné efektívne ovplyvniť zmenou stravovania, vytvára u zákazníkov dopyt po zdravších potravinách.

„Prostredníctvom našej stratégie chceme pozitívne prispieť k prevencii týchto ochorení a preto sme sa zamerali na to, akým spôsobom upraviť zloženie výrobkov našich privátnych značiek tak, aby sme znížili obsah soli, cukru a tuku, ktoré sú zo zdravotného hľadiska rizikové. A to bez použitia iných náhradných látok,“ zdôraznila Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Už v štádiu vývoja produktu Kaufland spolupracuje s dodávateľmi s cieľom ponúknuť zákazníkov zdravšiu alternatívu. Zámerom je redukcia obsahu cukru, soli a tuku v asi 300 výrobkoch v priemere o 20 % do roku 2021, u niektorých dokonca až do 35%.

Zníženie obsahu spomínaných látok sa bude týkať predovšetkým mliečnych výrobkov, nealkoholických nápojov, mrazeného sortimentu, nátierok, pekárenských výrobkov, ale aj mäsového sortimentu.

„Obzvlášť dôležité je pre nás znížiť obsah cukru, soli a tuku vo výrobkoch určených pre deti. Ak sú totiž užívané nadmerne, patria k spúšťačom rôznych zdravotných problémov. Preto sa na naše výrobky pozeráme ako na celok a zameriavame sa na celkovú redukciu v ich zložení,“ dodala L. Langová.

Odporúčané články

Najlepšie komunikujúcou spoločnosťou na Slovensku je stále Lidl Hermes Komunikátor roka 2018 pozná najlepšie komunikujúce spoločnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies