Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
90624_screenshot_44 676x479.jpg
25. apríla 2019 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Kaufland chce v novom projekte dostať do škôl viac ovocia a zeleniny

<strong>BRATISLAVA 25. apríla – Kaufland sa vo svojom novom projekte rozhodol dostať zeleninu a ovocie do škôl. „Čerstvé hlavičky“ majú za cieľ zvýšiť konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny u detí a poskytnúť im pravidelnú dávku zdravej stravy priamo v ich škole. O tom, ktoré školy balíček získajú, teraz rozhodnú zákazníci Kauflandu. Hlasovanie štartuje 25. apríla.  </strong>

Rodičia dobre vedia, aké ťažké je priviesť deti k tomu, aby jedli čerstvé ovocie a zeleninu.  Tie sú pritom potrebné pre ich zdravý vývoj a priamo ovplyvňujú schopnosť sústrediť sa, ale aj mnohé ďalšie dôležité zručnosti. Kaufland sa v rámci svojej stratégie spoločenskej zodpovednosti rozhodol prispieť k zmene a prispieť k zlepšeniu stravovacích návykov detí v školskom veku. Spoločnosť pripravila projekt „Čerstvé hlavičky“, do ktorého sa mohli zapojiť všetky základné školy na území Slovenska a zabojovať o  200g balíček ovocia alebo zeleniny pre každého žiaka na každý týždeň počas celého školského roka 2019/2020

O celoročný balíček ovocia a zeleniny od jednotlivých predajní Kaufland súťaží 248 základných škôl, ktoré sa do projektu zapojili. Hlasovať je možné od <strong>25. apríla do 5. júna</strong> priamo na webstránke <a href=“https://www.cerstvehlavicky.sk/“ target=“_blank“ rel=“noopener noreferrer“>www.cerstvehlavicky.sk</a> registráciou pokladničného bloku z nákupu v Kauflande. Každý takýto blok bude mať hodnotu jedného hlasu a držiteľ bloku ho bude môcť venovať ktorejkoľvek škole, ktorá sa do projektu prihlásila. <em>“Čerstvá a vyvážená strava je dôležitá pre zdravý vývoj detí a nesmie chýbať v ich v jedálničku. Preto veríme, že keď dostaneme do škôl viac ovocia a zeleniny, pomôžeme deťom takto vytvárať zdravé návyky,“</em> uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

Sprievodcami projektu sú milé postavičky v podobe banánu, jablka a papriky, ktoré hravým spôsobom komunikujú potrebu týchto potravín na školách.

Inzercia

K téme

Chcete za rovnakú cenu oveľa viac? Ľahká pomoc, choďte do Lidla Reťazec si stanovil ambiciózne ciele v rámci udržateľnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.