Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
104285_1 3 676x451.jpg
23. mája 2024 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Kampaň na úsporu energií spoločnosti Henkel Slovensko získala ocenenie v prestížnej súťaži Prokop

23.5.2024 – Spoločnosť Henkel Slovensko si opätovne odniesla ocenenie za 2. miesto v súťaži Prokop, ktorá oceňuje najlepšie komunikačné a PR kampane. Cenu získala v kategórii Interná komunikácia a Employer Branding za kampaň na úsporu energií, ktorú v minulom roku smerovala na svojich zamestnancov. K projektom postupujúcim do finále sa zaradil aj program na podporu duševného zdravia, ktorý spoločnosť realizuje už od roku 2020.

Víťaznú kampaň na úsporu energií pripravila spoločnosť Henkel Slovensko v spolupráci s komunikačnou agentúrou Seesame. Jej cieľom bolo zvýšiť informovanosť medzi zamestnancami o tom, ako sa ekologicky správať v kanceláriách a hlavne dosiahnuť reálnu merateľnú zmenu v minutých energiách. „Naša kampaň na úsporu energií je dôkazom toho, že aj napohľad bežná téma sa dá spracovať kreatívnym spôsobom. Namiesto striktných príkazov sme priamo na spotrebiče a do spoločných priestorov umiestnili zábavné a výrazné komunikácie, ktoré povzbudzovali zamestnancov k zmysluplnej akcii. Zapojili sme ich aj do videí, v ktorých vo vtipnej interakcii so spotrebičmi názorne ukázali, ako môžu všetci prispieť k úspore energie počas bežného dňa. Teší nás, že kampaň oslovila nielen našich zamestnancov, ale ocenila ju aj odborná porota,“ hovorí Zuzana Kaňuchová, riaditeľka korporátnej komunikácie Henkel Slovensko, Henkel ČR a Henkel Magyarország.

Vizuálne silná kampaň spolu so zapojením vedenia firmy a zamestnancov priniesla reálne výsledky a významné úspory energie. Vypnutie každej druhej chladničky prinieslo oproti predošlému roku energetickú úsporu až 40 %, efektívnejšie používanie umývačiek usporilo približne 20 % energie a správne nastavené termostaty vyše 15 %. Kampaň je dôkazom, že aj malé praktické kroky a efektívna motivácia vedú k pozitívnej zmene správania.

Spoločnosti záleží aj na duševnom zdraví zamestnancov

Skvelý úspech v súťaži Prokop však dosiahol aj program Dni duševného zdravia, ktorý postúpil do finálneho výberu projektov v kategórii Interná komunikácia a Employer Branding. Spoločnosť Henkel Slovensko ho realizuje pre svojich zamestnancov od roku 2020 a vznikol ako reakcia na krízovú situáciu v spoločnosti a následne nadviazal na pandémiu, počas ktorej mnohí z nich bojovali s osamelosťou, úzkosťou a museli sa prispôsobiť novým spôsobom práce. Program získal širokú podporu zamestnancov, a preto na pravidelnej mesačnej báze funguje dodnes. Doposiaľ sa ho zúčastnilo 28 expertov z rôznych oblastí na mentálne aj fyzické zdravie, ktorí zrealizovali dokopy 40 prednášok. Psychologické a vzťahové témy časom dopĺňajú aj prednášky zamerané na prehlbovanie vzťahov na pracovisku, zdravú výživu a spánok či aktívny životný štýl. „Obľúbenosť programu rastie každým mesiacom, a preto sme sa ho tento rok rozhodli rozšíriť aj o nový formát – podcast s videom na platformách YouTube a Spotify. Pripojiť sa tak budú môcť aj naše kolegyne a kolegovia na materskej či rodičovskej dovolenke. V budúcnosti ho navyše plánujeme rozšíriť aj tematicky – a to prednáškami o finančnej gramotnosti či medzikultúrnej komunikácii, vďaka čomu zasiahneme ešte širšie publikum,“ uzatvára Zuzana Kaňuchová.

Súťaž Prokop každoročne vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR), pričom prihlásené projekty posudzuje odborná porota. Rozhodujúcimi kritériami sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky. V aktuálnom ročníku PROKOP 2023 súťažilo 39 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 175 prác. Na slávnostnom galavečere 16. mája si v 17 kategóriách agentúry a klienti odniesli až 79 ocenení. Spoločnosť Henkel Slovensko v súťaži zabodovala aj v minulosti, napríklad projektmi Pečie celé Henkel Slovensko či Športový deň 2020 – Nebuď lama!

Informačný servis

K téme

Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele”

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.