Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
29. mája 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Úspešný seriál 1890 sa s divákmi rozlúčil ako líder trhu

BRATISLAVA 29. mája – JOJ Group si aj počas 21. týždňa tohto roka vyslúžia pozíciu trhového lídra v hlavnom vysielacom čase, keď bola v priemere jednotkou pre univerzálne publikum, aj pre mladších divákov. Najvyšší výkon dosiahla v utorok 23. mája s 12,9 % ratingom a 32,3 % share v CS 12+ (9,4 % Rtg a 31,2 % Shr v CS 12-54). TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v prime time v rovnaký deň (10,3 % Rtg a 25,8 % Shr v CS 12+).

TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií s najväčším počtom divákov v CS 12+ bolo Najlepšie počasie, ktoré v utorok 23. 5. dosiahlo excelentnú 13,8 % sledovanosť a 32,4 % podiel na trhu. Noviny TV JOJ si v ten deň vyslúžili výborný 12,2 % rating a 31,8 % share
a Šport 11,1 % sledovanosť a 26,6 % podiel v rámci univerzálneho publika. Z nespravodajských relácií boli najúspešnejšie zábavné show Inkognito (10,3 % Rtg vo štvrtok 25. 5.) a Nikto nie je dokonalý (10,2 % Rtg v utorok 23. 5.) v CS 12+.

Posledná epizóda obľúbenej historickej detektívky 1890 sa včera stala lídrom trhu v čase svojho vysielania v CS 12+ (9,3 % Rtg a 19,8 % Shr), aj v CS 12-54 (8,0 % Rtg a 21,0 % Shr). Najvýpravnejší seriál tohto roka dosahoval počas 13 týždňov nadpriemerné výkony. Najsledovanejšou bola premiéra 5. marca, ktorú si pozrelo až 620-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 13,2 % ratingom a 26,8 % share. V rámci mladšieho publika vtedy zaznamenal seriál 26,6 % podiel na trhu a 10,8 % sledovanosť. Najsilnejšou cieľovou skupinou detektívky boli ženy vo veku 45 až 54 rokov s 12,8 % sledovanosťou a mladšie diváčky v CS 35-44 s 11,0 % ratingom; muži v CS 45-54 zaznamenali takisto nadpriemernú sledovanosť 10,6 % (priemer 13 epizód).

Úspech unikátneho seriálu 1890 potvrdzujú aj slová generálneho riaditeľa JOJ Group Marcela Gregu, ktorý o detektívke hovorí ako o jednom z najnáročnejších televíznych projektov vôbec: „Ďakujeme všetkým, ktorí s nami absolvovali toto jarné dobrodružstvo a podporujú modernú, kvalitnú televíznu tvorbu, vďaka čomu budeme môcť v podobných projektoch pokračovať. Seriál 1890 prekročil hranice televízneho programu – do oblasti Gemera priniesol prácu a podporil turistický ruch, čo potvrdilo aj množstvo návštevníkov, ktorí sa počas tejto jari prišli pozrieť do Betliara. Detektívka vyvolala záujem u zahraničných televízií, a tak sa práca slovenských autorov i krásy Slovenska dostanú za hranice.“

Viac informácií o seriáli 1890 nájdete na webovej stránke televízie JOJ.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.